Notatblokk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Her er et av resultatene fra min første babyfotografering. Husker ikke helt, men jeg tror jeg brukte D200'en på jobb.. Jeg vet jo hva moren syntes om bildene, men hva synes dere? Legger ikke inn alle, men resten kan sees på hjemmesida mi. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fine babybilder =9 Synes du kunne gjort det litt stiligere med en litt kulere type tøy under ungen enn håndkler, though. Mener dere har noe slikt på verdal også ;D Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Bilde1 må nok gå av med seieren av disse 3. Ikke så ulikt megselv når helgevasken skal tas. Litt "grisete" gulv på første bildet, det ødela en del synes jeg. Og tror jeg ville tatt bort den sorte prikken på venstre fot. Bilde3 er vel et klassisk henge-på-veggen-bilde, men som cruelp skriver så hadde det vært kulere med annen type tøy. Endret 4. desember 2007 av stoners Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå