The StigMeister Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som vet? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 noen må da ha spillt spillet? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Eneste jeg kan tenke meg er at du gasser slik at turtallet er det optimale og setter inn no2 akkurat når du starter og har en downforce på spoileren bak Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 noen må da ha spillt spillet? Er onkelen min som plages. Så jeg bare undersøker litt;) Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Eller du kan gå inn på juksesiden for pingler og se hva du finner Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du trenger en bakhjul bil, fant ut at Chevrolet CamaroSS er meget bra bil å bruke, har hatt 409m på bak hjule, husk at du må ha stor nok motor på bilen Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Du trenger en bakhjul bil, fant ut at Chevrolet CamaroSS er meget bra bil å bruke, har hatt 409m på bak hjule, husk at du må ha stor nok motor på bilen Onkelen min fant det ut igår=) Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 oki, jeg holder på å rund spillet, har blitt drag king. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 oki, jeg holder på å rund spillet, har blitt drag king. Ikke queen ? : / Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 oki, jeg holder på å rund spillet, har blitt drag king. Ikke queen ? : / hahaha..morsom du Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, jeg har med å være det. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 så klart, litt moro må man vær, men nu går dette litt offtopic... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå