Book Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Håper Activision Blizzard (nye navnet dems?) kommer med en "revolusjon" innen mmorpg iforhold til konsoller. Nei, det heter Blizzard. Det het ikke Vivendi-Blizzard før, og heter ikke Activision-Blizzard nå. Du refererer til aksjeselskapet som heter Activision-Blizzard hvor vivendi nå her hovedaksjonær. Blizzard var ikke et uavhengig studio før (som alle tror) og er det ikke noe mer eller mindre nå. Endret 6. desember 2007 av Book Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Siden de ber om en physics/collision programmer kan det jo hende at neste MMO blir mere action/arcadefokusert. De sier jo ingenting om at det skal bli enda et RPG. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tipper det blir et nytt StarCraft MMO. Diablo er alt for likt WoW, ikke i lore ol. selvsagt, men character classes er stort sett det samme, og settingen med sverd og magi er så lik at folk som er drittlei WoW neppe kaster seg over "World of Diablo". SC2 kommer også om ikke alt for lenge, og da passer det perfekt å lansere et SC MMO etter at de har gitt ut en tilleggspakke til SC2. Det var akkurat det de gjorde med WoW og Warcraft 3. Når Blizzard skal lage et MMO vil det være svært logisk å lage et spill basert på ett av de tre etablerte spillverdenene deres, og Diablo 2 er nok litt for gammelt til at de tørr å satse så mye penger. Husk at det er veldig mange unger fra 10-14 som spiller disse spillene som aldri har spilt D1 eller D2, så hvis det noen gang kommer et Diablo MMO tipper jeg det kommer etter de har gitt ut et eventuellt D3. Smi mens jernet er varmt er det noe som heter, og det tror jeg Blizzard kommer til å gjøre når StarCraft 2 populariteten tar av... Game Physics/Collision Programmer, stillingen som etterlyses passer også best med et FPSaktig MMO i SC universet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja huff, det hadde jeg nesten glemt. La oss be til gudene om at xbox folket får egne servere, så de kan løpe rundt og slå på ting uten noe tastatur til å kommunisere på i fred uten å måtte gjøre ting med PC brukere. Det finnes en tastatur addon til xbox360, noe mer du ville klage over? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Siden de ber om en physics/collision programmer kan det jo hende at neste MMO blir mere action/arcadefokusert. De sier jo ingenting om at det skal bli enda et RPG. Tja, det trenger egentlig ikke å indikere at spillet vil ha avansert fysikk. Alle spill har en god del physics/collision kode, uavhengig av hvor avansert fysikk det er. Pong, som kom ut på 70-tallet, har også physics/collision kode. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 For en stund siden gikk det jo rykter om at inspillingen av ny diablo musikk var ferdig. Kanskje dette har noe med next-gen MMO å gjøre? World of Diablo?! Diablo of Warcraft?!?!? Diablo 3?!?!???!? xXx Diablo; The Psycho Man?!!?? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Håper selv på Diablo 3 Masse bøker om det universet, mye å ta ifra. Endret 6. desember 2007 av xantir Lenke til kommentar
Jext Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja huff, det hadde jeg nesten glemt. La oss be til gudene om at xbox folket får egne servere, så de kan løpe rundt og slå på ting uten noe tastatur til å kommunisere på i fred uten å måtte gjøre ting med PC brukere. Det finnes en tastatur addon til xbox360, noe mer du ville klage over? Hadde det bare vært påkrevd å ha denne koblet til for å kunne spille spillet hadde jeg vært mer enn fornøyd. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja huff, det hadde jeg nesten glemt. La oss be til gudene om at xbox folket får egne servere, så de kan løpe rundt og slå på ting uten noe tastatur til å kommunisere på i fred uten å måtte gjøre ting med PC brukere. Det finnes en tastatur addon til xbox360, noe mer du ville klage over? Hadde det bare vært påkrevd å ha denne koblet til for å kunne spille spillet hadde jeg vært mer enn fornøyd. dessverre Jext, du måtte nok ta til takke med fjortis stemme over VoIp. Syns det er rettferdig at PC brukere får kjenne litt av smerten vi xbox brukere har måtte følt i årevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå