DeathBabe Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg spiller i et passe dårlig metalband. vi er rundt 13, 14 år og bor i oslo. Trommissen vår flytta langt vekk, så vi trenger ny tromiis! Ingen der ute?? Endret 3. desember 2007 av skygress Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Prøv sound1.no sine forum, det er mange unge trommiser der som sikkert bor rundt Oslo-området. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 hehe. blir vel kanskje ikkje så lett å finne noken til å spele i band med deg om du seier at du speler i eit "dorlig metalband". vill kanskje heller brukt ordet nybegynner Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Etter å ha hørt en del ungdomsklubb-band i ulike sammenhenger vil jeg hevde at tilgangen på passe dårlige metall-trommiser i Oslo-området er tilnærmet ubegrenset... Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Haha, slik er det vel overalt :!: Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Joda, det er vel antakelig det. Det som overrasker meg innen denne sjangeren er at det virker som det eneste du behøver å kunne er å slå hardt nok. To år på snekkerlinja så er alle kvalifisert... Endret 8. desember 2007 av kjeklulf Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Haha, heldigvis kommer ikke de fleste bandene som har det sånn lenger enn til øvingslokalet. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Joda, det er vel antakelig det. Det som overrasker meg innen denne sjangeren er at det virker som det eneste du behøver å kunne er å slå hardt nok. To år på snekkerlinja så er alle kvalifisert... Det er der alle tar feil. Jeg har trenet dobbelpedal hver dag i snart et år, og er langt unna kvalifisert til å spille black metal.. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 For det første: Det var delvis derfor jeg skrev "virker som". For det andre: Jeg har hørt mange dobbeltpedal-eksperter i den gruppen vi snakker om her, og det hjelper ikke når de ikke har noen formening om time. Uten det hjelper det lite hvor hardt og fort du slår og tråkker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå