Gå til innhold

Kjøpe PS3 kun for GT5?

Hansiii

Anbefalte innlegg

De som ikke kan kjøre er tydeligvis opptatt av hva som skjer når de besøker autovernet enn hva spillet tilbyr.

Sett noen gode tider i RBR, så kan vi snakke om hvem som kan kjøre ;) For vanskelig for deg?

Liker som sagt ikke rallyspill, og her ligger det vesentlige, RBR er et rallyspill!

Er RBR rally en bedre banesimulator enn GT??
Det korte svaret er: ja.

Hvilke baner kjører man på i RBR da? Noen kjente,presist gjenskapte baner?

Som sagt bane og rally er to forskjellige ting, både i vanlig og digital motorsport ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som alle har hver sin oppfatning av simulator. Så det blir litt vanskelig å diskutere.

For meg er bilsimulator når man sitter i bøttesetet med rattet i hånda og føttene på pedalene, ikke i sofaen med en joypad i hendene. Da sitter du bare igjen med bare noen få brukbare spill som støtter simulatoren min. GT4 og gt-hd er de jeg spiller mest. RBR har jeg faktisk ikke prøvd! Funker det til ps3 med G25?

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe en ps3 til 3000kr for et spill, jeg personlig kjøper en snart kun for Blu-ray sin del, siden den spiller koster nesten like mye. Da igjen kan jeg ha playstation delen til evt guitar hero eller andre ting om jeg gidder kjøpe det;P

Lenke til kommentar

Det var vel egentlig ikke en diskusjon om hvor realistisk GT er jeg prøvde å starte, men bare for å ha sagt min mening også så er mitt absolutte favoritt bilspill LFS. Der har man en tilnærmet perfekt kjørefølelse, det er bare så synd ingen av bilene er lisensierte. En god simulator må ha den gode kjørefølelsen som gjør at man kan kjøre hundrevis av timer uten motstandere eller noen andre mål, bare forbedre sin egen rundetid eller ha det morro.

Jeg liker ikke kjørefølelsen i GT4, og når lyden i tilleg er så ille så blir det hele en dårlig opplevelse. GT4 er nok realitivt realistisk hvis man presser maks for å få gode rundetider, men de mest elemntære ting er hoppet helt over, når man ikke en gang kan ta en burnout er det noe feil, bremser (kjennes ut som man aldri kan låse hjulene) og dekk fysikken er også absolutt forferdelig.

Lenke til kommentar

skal jeg være helt ærlig ville ikke jeg ha kjøpt en ps3 på grunn av gran turismo....selvfølgelig, pen grafikk (vanvittige pene biler), men for meg så er det det eneste....jeg synes alt annet er elendig.....dårlig fysikk, kjedelig og ordentlig standard kjørespill i helheten...

men du kan derimot kjøpe ps3'en for eksklusiver som uncharted, killzone 2, ratchet and clank osv... :)

også har du jo også blu ray :)

Endret av engjac
Lenke til kommentar
kjøre hundrevis av timer uten motstandere eller noen andre mål, bare forbedre sin egen rundetid eller ha det morro.

Jeg liker ikke kjørefølelsen i GT4, og når lyden i tilleg er så ille så blir det hele en dårlig opplevelse.

Det er lite som er så fint som å finne spill man kan sitte sånn med :)

Jeg tviler egentlig på om de har endret kjørefølelsen fra GT4 til GT5, og lyden var vel fortsatt en trist affære mener jeg å ha hørt rykter om. Fjong grafikk og slikt da. Tror jeg ville avventet en del omtaler, evt tråle gjennom noen mer sim-rettede forum når det kommer, og se om noen tar jobben som prøvekanin hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...