Gå til innhold

Kjøpe PS3 kun for GT5?

Hansiii

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe en PS3, men det eneste spillet som er annonsert til PS3 som tiltalter meg er GT5, jeg har allerede X360 og det er kjempemange spill som kommer til den (både eksklusive og multiplattform) som jeg kommer til å kjøpe. Jeg elsker bilspill og har G25 rattet, men jeg synes GT4 var utrolig skuffende, hvor annerledes er GT5 Prologoue (demoen) fra GT4? Og synes dere det er verdt det å kjøpe en PS3 (kommer eventuelt til å kjøpe den på eBay for ca. 2700 kroner) for GT5?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jo ikke GT5 demoen kommet ut enda da, bare demoen til demoen av GT5

Så det vil nok ikke gi det helt riktige inntrykket

Men gt5 kommer vel sent i 2008 sier de (så da kommer det vel sikkert egentlig ikke før tidligst første kvartal 09), det betyr at du har god tid til å vente på at prisene på ps3 faller ytterligere ;)

Lenke til kommentar
Nå har jo ikke GT5 demoen kommet ut enda da, bare demoen til demoen av GT5

Så det vil nok ikke gi det helt riktige inntrykket

Men gt5 kommer vel sent i 2008 sier de (så da kommer det vel sikkert egentlig ikke før tidligst første kvartal 09), det betyr at du har god tid til å vente på at prisene på ps3 faller ytterligere ;)

Det lureste hadde nok vært å vente til GT5 kommer ut, men prologoue kommer jo snart ut i Japan, vet ikke om jeg klarer å holde meg, hehe. Noen som vet om en butikk i Trondheim som har demoen av GT5 Prologoue?

Nandez:

Video on demand er uaktuelt for min del, er mye enklere og veldig mye raskere med torrent.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kjøpe en PS3, men det eneste spillet som er annonsert til PS3 som tiltalter meg er GT5, jeg har allerede X360 og det er kjempemange spill som kommer til den (både eksklusive og multiplattform) som jeg kommer til å kjøpe. Jeg elsker bilspill og har G25 rattet, men jeg synes GT4 var utrolig skuffende, hvor annerledes er GT5 Prologoue (demoen) fra GT4? Og synes dere det er verdt det å kjøpe en PS3 (kommer eventuelt til å kjøpe den på eBay for ca. 2700 kroner) for GT5?

Du har allerede 360, så konsoll er i boks. Du har (går jeg ut fra) pc, og G25, så bilspill burde være ditt minste problem. De beste bilspillene kommer kun til pc likevel. GT5 kommer ikke til å være i nærheten av det du får på pc. GTL, GTR2 Race07, RFactor, RBR... Alt sammen er bedre enn det GT5 kan tilby. Hvis du ikke er veldig svak for arcade racere da.

Lenke til kommentar

Du har allerede 360, så konsoll er i boks. Du har (går jeg ut fra) pc, og G25, så bilspill burde være ditt minste problem. De beste bilspillene kommer kun til pc likevel. GT5 kommer ikke til å være i nærheten av det du får på pc. GTL, GTR2 Race07, RFactor, RBR... Alt sammen er bedre enn det GT5 kan tilby. Hvis du ikke er veldig svak for arcade racere da.

gt er jo ingen arcade da...

Personlig liker jeg ikke bil spill til pc. xbox kontrollen er jo genial til sånt

Lenke til kommentar
gt er jo ingen arcade da...

Personlig liker jeg ikke bil spill til pc. xbox kontrollen er jo genial til sånt

GT serien er så arcade du får det. Det er nesten ikke til å komme unna. Men å spille seriøse bilspill med joystick eller håndkontroll er utelukket i alle tilfelle. Og det kommer jo ikke skikkelige simmer til konsoller. Greit å spille mario kart med håndkontroll, men hvor gøy er det å spille RBR med tommel-jostick?

Lenke til kommentar

Det er veldig sant, men det er dårlig med spill med lisensierte gatebiler på PC simulatorene, GT er (med untak av Forza) det mest realistiske spillet med ekte gatebiler.

Endret av Hansiii
Lenke til kommentar
GT serien er så arcade du får det.

GT serien er kanskje ikke så uber sim som noen simulatorer på PC, men å sette spillet i samme bås som Need for speed, PGR4, Ridge Racer er rett å slett noe av det mest idiotiske du har sagt på dette forumet. Men så sier du da ikke så mye idiotisk så er ikke så mye å sammenligne med, men du skjønner vel selv at den påstanden er helt på jordet.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
GT serien er så arcade du får det.

GT serien er kanskje ikke så uber sim som noen simulatorer på PC, men å sette spillet i samme bås som Need for speed, PGR4, Ridge Racer er rett å slett noe av det mest idiotiske du har sagt på dette forumet.

+1

Simulator som bilspillsjanger betyr ikke at alt skal være 100% realistisk. Gran Turismo tilhører uten tvil simulatorsjangeren. Need For Speed, Crazy Taxi, osv. tilhører arcade-sjangeren.

Angående spørsmålet er vel svaret at det må du se det an selv. Jeg tipper du finner flere spill som frister når du først har fått konsollen i hus. Er et dusin gode titler er ute og mange fler på vei, så det ville vært ganske uflaks om ikke et eneste av dem skulle appelere hos deg.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

The real driving simulator!

btw kan ikke fatte at du ikke likte gt4:S det beste etter min mening:) mange biler og baner, hva mer kan man ønske? sånn 100 timer gameplay om ikke mer!:)

men det er bare meg da, race og fræs:p

men helt ærlig svar, Ja jeg syns det er ok å kjøpe en konsoll bare for et spill, men jeg tror med engang at du har en ps3 vil du se andre sider ved den som vil bringe flere spill til den:) så go ahead! this is living

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
The real driving simulator!

Yup :p Tøft å sette fartsrekorder på ovalbanen (vært oppe i godt over 500 km/t) ved å stille downforcen ned i front, stramme bakdiffen, og litt småtteri. Wheelies har de, men no dunkin' donuts hehe

Det er jo en bugg i GT3 da

Lenke til kommentar

Jeg synes fint du kan kjøpe en konsoll for ett spill.

Tenk på de som bygger pc til 15.000,- for Flight Simulator.

PS3 får du jo for 2.999,-

Og særlig siden du har G25-rattet, så stiller du jo allerede langt foran.

Siden du digger bilspill, så regner jeg med du kanskje også ser på Top Gear.

Og i GT5 er Top Gear sin testbane med.

Jeg gleder meg til å kjøre rundt den i en "reasonable priced car", og håper jeg kan sammenligne tider med stjernene som har vært på showet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...