Fspirit Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hei, jeg og noen kompiser spiller for tiden mye Mario and Sonic at the Olympic games. Som mange sikkert vet, så kan det gå litt heftig for seg når en prøver å ta rekorder på 100 meter osv. (feks. Wiimoter og nunchucker som dunker sammen). Problemet er nå at pekeren på spillet (hånden) bare står opp ned (er ikke mulig å snu) + at wiimoten har problemer med å forstå når den blir beveget på. Vi fant fort ut at dette ikke bare skjedde på Mario og Sonic, men også i andre spill. (dette gjelder bare den ene Wiimoten, som i tillegg er ganske ny, nye batterier, ingen problemer med sensor) Det jeg lurer på her er: Har vi rett til å få byttet den inn og få en ny Wiimote? Den har jo bare dunket inn i nunchucken enkelte ganger, ikke blitt mistet i gulvet, kastet i veggen eller noe lignende. Endret 3. desember 2007 av KingKoki Lenke til kommentar
spitz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei, jeg og noen kompiser spiller for tiden mye Mario and Sonic at the Olympic games. Som mange sikkert vet, så kan det gå litt heftig for seg når en prøver å ta rekorder på 100 meter osv. (feks. Wiimoter og nunchucker som dunker sammen). Problemet er nå at pekeren på spillet (hånden) bare står opp ned (er ikke mulig å snu) + at wiimoten har problemer med å forstå når den blir beveget på. Vi fant fort ut at dette ikke bare skjedde på Mario og Sonic, men også i andre spill. (dette gjelder bare den ene Wiimoten, som i tillegg er ganske ny, nye batterier, ingen problemer med sensor) Det jeg lurer på her er: Har vi rett til å få byttet den inn og få en ny Wiimote? Den har jo bare dunket inn i nunchucken enkelte ganger, ikke blitt mistet i gulvet, kastet i veggen eller noe lignende. Har jeg rett til å få en ny bil? Jeg har jo bare kjørt i garasjeveggen, ikke inn i andre biler... Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du har egentlig ikke rett på det, men det kan godt være du får det hvis du går til butikken, bare si at det skjedde plutselig, og ikke si noe om at du dunket den i nunchucken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå