Gå til innhold

Statusproblem i MSN

Zeile

Anbefalte innlegg

Hei!

For noen uker siden fikk jeg et lite, faktisk ganske stort iriterende problem. Jeg logget meg på msn, men ingen snakket til meg (jo jeg har venner på MSN). Dagen etter snakket jeg med en kamerat, og han lurte på hvorfor jeg ikke hade vært logga på. Men jeg var jo på!

Dette problemet har jeg fortsatt, jeg er online, og har status som online, men alle andre ser meg som offline. Har prøvd med flere MSN klienter - som aMSN og Webmessenger, men alle viser meg som offline.

Problemet oppstod ca en uke etter at jeg formaterte PCen min og installerte WinXP Pro SP2 (hadde XP MCE før).

Forresten så løses problemet midlertidig når jeg blocker og unblocker en kontakt, men plutselig er jeg offline (hos dem) igjen. Dette må alltid gjøres på nytt når jeg logger meg på, uavhengig av klient.

Hva kan problemet være?

Endret av Zeile
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva problemet er, men jeg har mange kontakter på min msn-liste som dette skjer med også

Hvis jeg...finner igjen noen av de, så skal jeg spørre om de fant ut hvorfor og hvordan det ble fiksa

Har faktisk skjedd med meg og når jeg tenker meg om, men det har fiksa seg selv igjen dagen etter bare

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva problemet er, men jeg har mange kontakter på min msn-liste som dette skjer med også

Hvis jeg...finner igjen noen av de, så skal jeg spørre om de fant ut hvorfor og hvordan det ble fiksa

Har faktisk skjedd med meg og når jeg tenker meg om, men det har fiksa seg selv igjen dagen etter bare

Det hadde vært fint om du gjorde det, plager meg noe innmari.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...