SirAmp Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Finn 1 feil stemmer, bensinmåleren viser riv klor gæærnt, rød pil er før jeg fylte bensin idag både hvis bilen var av og på (tanken var nesten tom fylte mer enn jeg noen gang har gjort før) Hvit pil er når bilen er slått av etter at jeg fylt og bilens egen pil er nå rett etter at jeg fylt med tenningen på. noen som vet hva som er galt og hvordan jeg kan fikse det? foretrekker å gjøre det selv da jeg mildt sagt ikke er gjort av penger ps:noen vet hvordan jeg får vekk den nederste thumbnailen? Endret 4. desember 2007 av SirAmp Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nå vet ikke jeg hva slags føler det er i bilen din som måler bensin, men det ser ut som denne har hengt seg opp ( noe du sikkert visste fra før ) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 såpass langt har jeg klart å tenke, men hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det kan vel både være mekanisk og elektronisk føler, men hva det er på bilen din aner jeg ikke, så det skal jeg heller ikke uttale meg stort om tror jeg Men prøv på bilforumet.no istedet, der pleier det å være mere hjelp å få ang biltekniske ting Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 det veit ikke jeg heller, ok takk for tipset Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ta ut flottøren og fillerist den. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 da ser det ut til at problemet var løst, løsningen ble å koble fra batteriet, pulse noen ganger og koble det til igjen. takk for alle inspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå