Melkekartong Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hei. Noen som vet om et program som synkroniserer foldere i windows 2000 og som virker begge veier, slik at innholdet i begge folderne blir det samme? Har ei fotoalbummappe på 2 forskjellige PCer og jeg endrer litt "her og der", men vil ha muligheten til å synkronisere disse ukentlig, med tanke på backup Endret 3. desember 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
Stoknes Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Mener en kompis av meg bruker FolderSync for å holde mailfolderen (samme innboks) oppdatert på to maskiner i heimen, men har ikke noen erfaringer med programmet selv. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hmm.. Lasta ned foldersync, men det ønsker at jeg skal oppgi "old folder" og "new folder".. men men - får prøve meg litt skal gi tilbakemelding etterpå Edit: Prøvde et lite eksperiment med 6 tomme tekstfiler i 2 forskjellige foldere. Først putta jeg 3 filer i hver av de to folderne, synkroniserte og endte opp med alle 6 i hver. Men virket som programmet brukte lang tid på selve jobben \o: Edit2: Men når jeg skal prøve å sammenligne selve fotoalbumene, får jeg en feilmelding Endret 3. desember 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
Stoknes Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kan dessverre ikke hjelpe deg med programmet, da jeg ikke har "knowledge" sjøl... Men, hvis du sjekker ut Instant Replicator (koster noen kroner da) virker det som et program med mange valgmuligheter (backup, mirror etc). Kanskje noe for deg? Lykke til! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kan anbefale SyncToy fra Microsoft. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) hva med noe så enkelt som en koffert? (høyreklikk i en mappe -> ny -> koffert) Endret 4. desember 2007 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå