Composer Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har lenge sett rundt på flatskjermer, men klarer aldri å havne på noe valg. Ser for tiden på denne (Sony Bravia 40" LCD-TV KDL-40T3500) og lurer på om det her noen som har vært borti en slik en. Er åpen for andre forslag i samme prisklasse. Bør helst være full-hd, siden den hovedsaklig skal brukes til playstation 3 og pc-tv bilde. takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Lurer litt på det samme jeg også. Jeg ser på Sony 40" W2000. Jeg klarer ikke skille de fra hverandre utenom kontrasten. Er det så vesentlig forskjell? Vet at W-serien skal være veldig bra så har fått inntrykk av at den skal være litt bedre men er sannelig ikke sikker. Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Lurer litt på det samme jeg også. Jeg ser på Sony 40" W2000.Jeg klarer ikke skille de fra hverandre utenom kontrasten. Er det så vesentlig forskjell? Vet at W-serien skal være veldig bra så har fått inntrykk av at den skal være litt bedre men er sannelig ikke sikker. t3500(rel. ny modell) har visst omtrent samme innmat (og ut) som w2000 som kom i fjor. har sett masse hd video på w2000 og kan bekrefte at den er meget god. i denne prisklassen vil jeg si disse to er de beste kjøpene for 40" lcd for tiden. ville nok valgt t serien selv om jeg skulle handlet i dag, da den sikkert har fått med seg noen (små)forbedringer i forhold til w2000 siden sony har tatt seg bryet med faktisk å lage en tv som ser klin lik ut både spec messig og utseendemessig, samt gitt den et nytt navn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå