Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei skal reformatere pcen men når jeg kjøpte den fulgte det ikke med noen cd med vista på, siden jeg har serial lurer jeg på om jeg kan laste ned en prøveversjon og bare skrive in serial min. Kan man laste det ned fra Microsoft? Eller må jeg til ulovlige sider? Takker for svar Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det ser ut som om Microsoft kun har lagt ut et virtuellt disk image av Windows Vista. Det er i vært fall det eneste jeg finner på microsoft sine sider. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dette har jeg også lurt på skal du se! Har veldig lyst til å formatere, men fikk heller ikke noen cd med Ser også at product-key'n står bak på PC-en min Skal se om jeg får tak i en brukt pc, veldig billig/gratis å prøve å installere den der prøveversjonen og se om det ikke funker Takk alec1, skal prøves om jeg får tak i en pc som skulle vrakes/selges billig, hvis ikke noen andre prøver før meg og det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå