Potetgullmann1 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg og en kamerat skal poå spontantur til finland, jeg trenger en bilstereo med noen få enkle reqs: -Må kunne koble til ipod -må kunne spille CD-er -billig som overhodet mulig, men ha nok "forsterkerkraft" slik at lyden blir hørbar (høytalerene mine suger tror det er 4x40w eller 50w) thats it. har allerede høytalere. kan veldig lite om bilstereo så tusen takk på forhånd for all hjelp Endret 3. desember 2007 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei! Kenwood KDC-W3537 f.eks har alt du trenger. mini jack i front, til f.eks mp3 spiller eller ipod, blåtann støtte, og spiller mp3. har hørt den selv, fin lyd for prisen. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 litt for dyr vil helst slippe og bruke mer enn ett laken Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 gennialt! tusen takk blei liten julegave til meg selv under treet det Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kjøp Pioneer spiller istedet, jeg har bare negative erfaringer med Sony-spillere. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kjøp Pioneer spiller istedet, jeg har bare negative erfaringer med Sony-spillere. Samme her, men med det han har fra før, og prisen han er villig til å gi, så spiller det liten rolle tror jeg Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 surt og måtte betale 750 spenn for aux inngang så nå at dette er laveste prisen, så mye mulig jeg går for en sony spiller fra samme leverandør. takk for all hjelp! Lenke til kommentar
97H1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kjøp Pioneer spiller istedet, jeg har bare negative erfaringer med Sony-spillere. Og jeg har bare positive erfaringer med Sony :!: Delte meninger er det alltid,kjøp det du vil og gjør egne erfaringer. Lykke til Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er nå en grunn til at Pioneer er blant de ledende produsentene av bil-spillere da. Lenke til kommentar
97H1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det sier jeg ikke noe på,men det betyr ikke at alt anna er drit. F.eks er Toyota bra,men alle andre bilmerker er ikke dårlige... Har hatt Pioneer,Kenwood,Sony og Panasonic. Kan ikke si hva jeg var mest førnøyd med ,da de alle var koblet opp mot forskjellige oppsett. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har selv hatt både en sony og nå en pioneer spiller, må si at det er en større kvalitetsfølelse over pioneer spilleren fremfor sony.. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 når vi snakker denne prisklassen (1000>) tviler jeg på det er noen stor forskjell på dem. likte at det var aux inngang i front tho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå