bruno99 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Har hjerne teppe nå, men det er sivilarbeid det heter når man gjør det i stedet for millitæret? Uansett, spørrsmålet mitt er, hvilke jobbmuligheter har man i sivilarbeid? Det er vel skole og barnehage som de standard jobbene, men det er vel flere options? Endret 7. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du kan jo dimme da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hva er det for noe:s? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du kan jo google litt, evnt se litt her http://home.no.net/forsvar/forum/cgi-bin/y...oard=general_id Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Står ingen ting om det jeg spør om Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Står ingen ting om det jeg spør om Når du ikke finner noe der og heller ikke klare google deg til hva dimming er, da orker jeg ikke hjelpe deg mer. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hjelpe mer? har ikke fått så mye hjelp akkurat Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har hjerne teppe nå, men det er sivilarbeid det heter når man gjør det i stedet for millitæret? Uansett, spørrsmålet mitt er, hvilke jobbmuligheter har man i sivilarbeid? Det er vel skole og barnehage som de standard jobbene, men det er vel flere options? DU kan jobbe i alt av frivillige og offentlige organisasjoner. Men da må du skaffe deg "jobb" på egenhånd. Blir du tildelt jobb av siviltjenesteadministrasjonen så blir det som regel barnehage eller skole. Dette fordi det er den type bedrifter som hendvender seg til siviltje.adm og sier "hei vi tar gjerne i mot sivilarbeidere". Dimming er når man dimmiterer. Man kan dimme uten å gjennomført verneplikt på grunnlag av fysikk, utdanning o.l. Eller man kan dimmitere når man er ferdig med verneplikt. Det mest aktuelle for deg er vel det første tenker jeg hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå