Vitamin Bjørn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nettopp sett ferdig min første simpsons episode med xboxen uten å ty til transcoding! Så jævlig digg! Over nettverket med en vanlig pc? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har ikke fått "Inside Xbox", har dere? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har ikke fått "Inside Xbox", har dere? kanskje den er bare tilgjengelig via US konto? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nettopp sett ferdig min første simpsons episode med xboxen uten å ty til transcoding! Så jævlig digg! Over nettverket med en vanlig pc? Fra minnepenn på xboxen Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Ah.. hehe. stappet i en gaaaaammel cd med Nemo i jeg.. trodde ikke den ville funke siden xbox bare tar divx 5 men.. virker som filmen er rippet til divx5 da? er det så gammelt? Men må jo få til over nettverket! skrik ut om noen kan hjelpe Endret 4. desember 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ser ikke ut som undertekser fungerer på divx/xvid Ikke når de er stappet inn i selve filmen heller??? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ser ikke ut som undertekser fungerer på divx/xvid Ikke når de er stappet inn i selve filmen heller??? Har bare prøvd med noen .srt filer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har ikke fått "Inside Xbox", har dere? kanskje den er bare tilgjengelig via US konto? Håper vi også får den Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da har jeg allerede tatt i bruk Xbox Originals! Fahrenheit var et must! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, da fikk jeg min update Funker som ei kule. Masse kult å laste ned. Mer som er gratis nå. Bilderpakker, themes osv. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jepp, lastet ned fullt av bilder og themes fra de gamle Xbox spillene. Tror dere disse alltid vil være gratis? Lenke til kommentar
hasufel Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kondolerer, Mr. Foxhound. Max uflaks det der. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Noen som får til og koble til pc via media center? Instalerte wmp 11 og aktiverte media sharing.Finner xboxen i meida player,men finner ikke pcen på xboxen. Står bare at : Your console is not connected to a PC with windows media center. Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg fikk updaten for 45 min siden. Første jeg testet var å streame fra PC-en (både pc og 360 på trådløsnett) og det funket som bare det uten lagg i det hele tatt. Nå sitter jeg å får tak i noe HD (helt lovlig, jeg lover ) materiale for å se om dette også lar seg streame. Arlendius Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jepp, lastet ned fullt av bilder og themes fra de gamle Xbox spillene. Tror dere disse alltid vil være gratis? Det vet jeg virkelig ikke. Spørs hva planene til Microsoft er. Nå som de har Orginial Xbox spill som en del kommer til å kjøpe, tjener de mer og kanskje ikke trenger å ta penger for bilde-pakkene og themes`ene. Eller kanskje de bare tenker PROFIT PROFIT PROFIT og lar det være gratis i noen timer idag. Hvem vet? Forhåpentligvis forblir de gratis. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg har fortsatt ikke fått updaten. Dette suger litt. Edit: måtte kjøre "Test connection" prosessen for å få updaten. Endret 4. desember 2007 av ymsefisen Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da var oppdateringen ferdig. 10% nedlastet av Fable nå ;> Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Oppdateringen kom med en ny feature; tre røde lys. Hurra. Den har jeg lengta etter Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har fortsatt ikke fått updaten. Dette suger litt. Husker du å logge av og på? Du får updaten når du logger på Lenke til kommentar
clinton Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fikk til og streame dvix fra pcen til xboxen no,men må de ligge i my documents/my videos? Får ikke til og velge hvilke mapper jeg vil dele med xboxen.Noen som vet hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå