LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nei, men virker som om Live er ganske ustabilt. Hadde trøbbel med å komme inn, noe jeg sjeldent har. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nei, men virker som om Live er ganske ustabilt. Hadde trøbbel med å komme inn, noe jeg sjeldent har. Sikkert fordi mange som logger av/på for å sjekke om den er kommet Trur eg må hente xboxen idag Lenke til kommentar
hasufel Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da skal den være ute. Noen som kan bekrefte? Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Ikke kommet enda. Sier ifra når den er kommet. Mye mulig at Zune programmet står og leter etter alt av divx filmer på PC-en min akkurat nå :-) Endret 4. desember 2007 av ymsefisen Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ha nå i bakhodet at det er litt mer enn et par bokser som skal motta oppdateringen. I følge Major Nelson sin podcast så slippes oppdateringen i puljer og skal være ute til samtlige som har burken på i løpet av et par-tre timer. Mulig det kommer lenge før "worst case scenario"-tiden, men jeg ringer i alle fall ikke 112 før om noen timer. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hold oss oppdatert!!! Lenke til kommentar
hasufel Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Flott. Nå er det bare å vente på at skoledagen skal bli ferdig! Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 LucarioX, har updaten kommet hos deg? Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Supert! Endret 4. desember 2007 av Gemi9 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Ferdig å laste ned nå Funker knall! Men fikk ikke denne nyhetes greia Edit: Fy søren så treigt Live er nå Endret 4. desember 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har ikke fått updaten enda her. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvor har det blitt av updaten? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Før updaten fungerte det helt fint og koble xboxen til pc via windows media connect. Etter updaten får jeg ikke dette til lengre.Må jeg bruke media player 11 no? Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Lasted ned og funker strålende =] Lenke til kommentar
brultus Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har nå testet xvid med ekstern harddisk. Måtte laste ned codec men det funket kanonbra etter det. Noen som vet om det funker med x264? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Laster ned nå! eller nei.. ferdig allerede gikk fort Før updaten fungerte det helt fint og koble xboxen til pc via windows media connect.Etter updaten får jeg ikke dette til lengre.Må jeg bruke media player 11 no? Jepp, wmc er lagt inn i wmp11.. men jeg får ikke til å "share my media" så jeg er irritert. - Og nå står det ikke lenger "windows-based pc" når jeg går inn på computer i dashboard.. hvorfor ikke? har de fjernet det igjen så du MÅ ha windows media center? :S Endret 4. desember 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ser ikke ut som undertekser fungerer på divx/xvid Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Oppdateringen kom med en ny feature; tre røde lys. Hurra. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nettopp sett ferdig min første simpsons episode med xboxen uten å ty til transcoding! Så jævlig digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå