Gå til innhold

Fall update, når?


j8rgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokker ta meg, denne oppdateringen her var heilt herlig :D

 

Kanon bra at eg no kan se alle anime seriene mine rett fra HDD uten noe streaming tull. Dashboardet har blitt lynraskt og det nye oppsettet over spill,arcade etc. er veldig bra.

 

Må si meg strålende fornøyd med MS denne gangen.

Lenke til kommentar
De landene som snakker engelsk har visst fått "inside Xbox", men de landene som ikke gjør det må vente på en oversatt versjon. Altså skal vi visst få en norsk versjon av "inside Xbox".

En fra dette MS teamet på friend listen min som sa det :)

Eh...Bare det ikke går så sakte som det går med xbox.com/no da, er jo nesten aldri oppdatert den siden :(

Lenke til kommentar
Pokker ta meg, denne oppdateringen her var heilt herlig :D

 

Kanon bra at eg no kan se alle anime seriene mine rett fra HDD uten noe streaming tull. Dashboardet har blitt lynraskt og det nye oppsettet over spill,arcade etc. er veldig bra.

 

Må si meg strålende fornøyd med MS denne gangen.

 

Hva mener du rett ifra HDD? At du har lagra det på hardisken? hmm.. Trodde man kun kunne streame

Lenke til kommentar
Pokker ta meg, denne oppdateringen her var heilt herlig :D

 

Kanon bra at eg no kan se alle anime seriene mine rett fra HDD uten noe streaming tull. Dashboardet har blitt lynraskt og det nye oppsettet over spill,arcade etc. er veldig bra.

 

Må si meg strålende fornøyd med MS denne gangen.

 

Hva mener du rett ifra HDD? At du har lagra det på hardisken? hmm.. Trodde man kun kunne streame

 

Updaten gir deg mulighet til å se filmer via ekstern HD (formatert i rett format selvfølgelig) eller via en minnepinne/mp3-spiller etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
De landene som snakker engelsk har visst fått "inside Xbox", men de landene som ikke gjør det må vente på en oversatt versjon. Altså skal vi visst få en norsk versjon av "inside Xbox".

En fra dette MS teamet på friend listen min som sa det :)

 

hvem vil ha det da, blir sikkert ræva, håper man kan bruke den engelske også.

jeg har boxen på engelsk uansett

Lenke til kommentar
Pokker ta meg, denne oppdateringen her var heilt herlig :D

 

Kanon bra at eg no kan se alle anime seriene mine rett fra HDD uten noe streaming tull. Dashboardet har blitt lynraskt og det nye oppsettet over spill,arcade etc. er veldig bra.

 

Må si meg strålende fornøyd med MS denne gangen.

 

Hva mener du rett ifra HDD? At du har lagra det på hardisken? hmm.. Trodde man kun kunne streame

 

Ja det var litt klønete forklart, men eg var så glad og oppspilt :p Eg meint selvfølgelig min eksterne HDD :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...