Gå til innhold

Fall update, når?


j8rgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Noen som får surround på xvidene da? Får kun stereo her.

kun stereo her og :(

Æsj...var surrounden jeg hadde gledet meg mest til...

 

 

AC3 Audio is supported. Nice! AC3 support was added in the Spring Update, but it's nice to see it working with DivX/XviD. 5.1 is supported! Link

 

ja jeg får det hvis divx fila har ac3

Lenke til kommentar

Denne updaten levde absolutt opp til forventningene mine :)

 

Endelig ble feilen med Live ID kontoen fikset, og jeg kan endelig bruke IM funksjonen fullt ut. Bladene og alt går utrolig mye raskere, samtidig er det veeldig mye bedre navigering fra Marketplace. Det er også andre geniale ting som at man nå kommer rett inn på sourcen man velger til musikk, istedenfor å måtte velge hele tiden. Så trykker man bare X for å velge en annen source. Og det beste av alt er at jeg virkelig kan bruke boxen som et media center nå, da det fungerte utrolig bra med streaming av divx over det trådløse nettverket, samtidig som man endelig kan spole i filmene med måte.

 

Jeg likte også Xbox Classics funksjonen. Har allerede lastet ned Fahrenheit og Fable. 2 spill jeg har hatt lyst til å spille lenge. Gleder meg til de får flere gode gamle spill ut der.

Lenke til kommentar
Boxen min fryser nesten hele tiden etter updaten...

 

Det problemet har jeg hatt i kveld også.

Det begynte når jeg spilte COD4, og i Lobby'n stoppet alt opp i en 10-15 sek, så gikk alt vanlig i 10-15 og slik fortsatte det.

Tippet det var noe med servere på COD4, men neida.. så begynte jeg å få det når jeg bladde rundt i menyene på LIVE også..

Lenke til kommentar

Min og mange av mine venners xboxer fryser ofte og lagger ofte under online-spilling.. Spiller mye rain6vega og der klikker annenhver server hos MANGE! Det er slik som har skjedd etter updaten. Dessuten fryser ofte bilde når man skjekker en gamertag og trykker B for å gå tilbake...

Begynner å lure på om MS i det heletatt har skjekket oppdateringen før de la den ut??

Alt går jo syyyyyykt mye tregere!!!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Denne updaten levde absolutt opp til forventningene mine :)

 

Endelig ble feilen med Live ID kontoen fikset, og jeg kan endelig bruke IM funksjonen fullt ut. Bladene og alt går utrolig mye raskere, samtidig er det veeldig mye bedre navigering fra Marketplace. Det er også andre geniale ting som at man nå kommer rett inn på sourcen man velger til musikk, istedenfor å måtte velge hele tiden. Så trykker man bare X for å velge en annen source. Og det beste av alt er at jeg virkelig kan bruke boxen som et media center nå, da det fungerte utrolig bra med streaming av divx over det trådløse nettverket, samtidig som man endelig kan spole i filmene med måte.

 

Jeg likte også Xbox Classics funksjonen. Har allerede lastet ned Fahrenheit og Fable. 2 spill jeg har hatt lyst til å spille lenge. Gleder meg til de får flere gode gamle spill ut der.

Jeg har også lastet ned to spill nå, men etter det første er blitt lastet ned. Så finner jeg det ingen plass, finner det bare ikke. Hvor lagres Xbox originals egentlig? Er ikke på libary osv....

Lenke til kommentar
Jeg har også lastet ned to spill nå, men etter det første er blitt lastet ned. Så finner jeg det ingen plass, finner det bare ikke. Hvor lagres Xbox originals egentlig? Er ikke på libary osv....

 

Se om du finner det under Memory, på systemtabben.. om det ligger der med et utropstegn eller noe liknende så er den uferdig nedlasta.. bare et tips..

 

Ellers så er det jo en egen tab under library som heter Xbox Originals om jeg ikke tar helt feil.. men det har du sikkert sett..

Lenke til kommentar
Min box fryser ofte den også. Iriterende.

Aye, Hvis jeg er i et spill, f.eks COD4, Jeg joiner et party på multiplayer, Og drar opp "mini-Dashboard" akkurat samtidig, Da fryser maskinen i nesten 1 minutt før det blir normalt igjen. Samme med Oblivion hvis jeg saver+dashboard samtidig.

Endret av Gemi9
Lenke til kommentar
Min box fryser ofte den også. Iriterende.

 

Hvilken av disse gamle Xbox spillene er verdt en titt? Pscychonauts eller hva det heter ser litt merkelig ut. Hva handler Fable om?

Alle spillene er av topp kvalitet.

Psychonauts er et platformspill med god humor og historie.

Fable er et sånt rpg spill der du kan være snill eller ond.

Det er bare fuzion frenxy som ikke er såå bra, men det spillet er lagd for å spilles 4 player lokalt, og det er det spillet er bra til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...