sidenone Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Trenger å få skiftet ut harddisken (som er defekt) i en ekstern Seagate PushButton 400gb. Problemet er at jeg ikke klarer å åpne kabinettet. Det er ingen synlige skruehull, og har ikke lyst til å ødelegge saken helt i et forsøk på å få den opp. Harddisken er nemlig ikke min, og har allerede knekt av et par plastbiter :/ Mer info om disken: http://www.seagate.com/www/en-us/products/...hbutton_backup/ Har googlet en del, uten hell. Har også kontaktet Seagate men de vil ikke hjelpe meg med å åpne den av en eller annen teit grunn. Noen som har noen erfaring med disse diskene eller vet hvor jeg kan finne svaret? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Prøvd å skjekke om det er noen kummiknotter, runde/firkanta plastikting som gjemmer noen skruer? Hvis ikke det er noe skruer på den, så kan det hende det er noen mottakere som du må klemme for å løste... Ville ikke prøvd for mye, men hvis den er defekt og du ikke vil gjøre det på garantien så er det jo bare å prøve:P Du har ikke skjekka under støtta om det er noe der? hvis den er satt på da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå