Snitches Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei, Jeg lurte på om noen hadde oversikt over hvor mange som kan spille offline multiplayer på WWE Smackdown vs RAW 08 spillet? Jeg er i veldig beit etter et multiplayer spill for fler enn to personer som ikke er fps, og ser jo at det står 1-6 players på SD vs RAW, men jeg er litt bekymret for om det gjelder online... på forhånd takk:) Lenke til kommentar
Juke Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har PS3-versjonen av dette spillet, og bakpå coveret står det både "1-6 Players" og "Network Players 2-4". Når jeg starter et vanlig offline-spill kan jeg velge 1P, 2P etc helt opp til 6P samt COM (datastyrt) som styreenhet for hver av wrestlerne/managerene. 3P-6P er riktignok grået ut og kan ikke velges, men det er vel fordi jeg bare har 2 håndkontrollere koblet til. Dermed ser det jo absolutt ut som om det støtter opptil 6 spillere i offlinemodus. Genialt spill forresten, noe av det mest underholdende jeg har spilt på veldig, veldig lenge. Men nå elsker jeg hypervoldelige slåsspill da. Lenke til kommentar
Snitches Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Åh, konge! da er det et garantert kjøp (pluss en ekstra kontroll eller to), jeg er også veldig fan av denne sjangeren, og å få spille med så mange kompiser hadde vært supert! Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå