dEWLIER Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hei! Lurte på om noen har noe erfaring med denne tven eller lest noen tester om den? Håper noen gidder å slenge innpå noe info Takker på forhånd! Endret 12. desember 2007 av dEWLIER Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tv'en er klin ny, så har dessverre ikke fått sett på den noe særlig i butikk . Men skal ta en kikk når den blir utstillt hos oss til uka. Lenke til kommentar
dEWLIER Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 ja! håper noen kan gi tibakemeld på denne tv-en! Lenke til kommentar
Redman Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fikk min igår, har ikke mange gode referanser på LCD, men jeg syns denne er et fantastisk bilde på. Analoge tv signaler(dårlige signaler) liker den ikke så godt som min gamle 32" FS myrica. brukervenligheten er bedre en mange... på punkter sånn som input lister og menyer. Mangler PIP noe som jeg syns er lit snodig på en så dyr tv, men det er noe jeg kan leve med. Lenke til kommentar
dEWLIER Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Noen flere som har vært borti denne tv-en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå