Kimelimm Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei! Har funnet en cam jeg kjøpte for lenge siden, og jeg har ikke funnet noen driver CD etc. Men det som er problemet, jeg kan ikke bruke dne uten driver, så jeg spør, noen som vet hva denne heter? + Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kan du ikke skjekke det under kameraet eller no? Serienummer (S/N) eller noe sånt? Da er det som regel bare å skrive det inn på hjemmesiden dems, hvis du veit merket da, som også pleier å stå ett sted... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Det er en logitech tenker jeg, men står INGENTING på den. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) hmm... prøv logitech sine sider, let gjennom på nedlastbare filer... det lå ikke noe som ligna på det der dessverre... Endret 3. desember 2007 av Tripple-Nipple Lenke til kommentar
BigBug Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Sjekk denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=674882 Har selv et slikt et innebygd i fronten på PC kassa som står oppå pulten. Bruker den til Skype. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 TUSEN TAKK! DET FUNKA! TAKK BIGBUG! sorry for caps, men er glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå