Strofe Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 http://www.oism.org/pproject/ Bullshit? Hva mener egentlig forskerne? Jeg har hørt både at så å si alle er enige i at GO er menneskeskapt og at flertallet i forskermiljøet er negative. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 I følge Al Gore så er det menneskeskapt, regner med at han har rett... Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Al Gore skal tjene penger. Så vidt jeg veit har flere av påstandene hans blitt avslørt som juks. Hans vitenskapelige utdanning er lik null? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jasså... Forestilte meg liksom at han hadde fått i oppdrag om å informere om den globale oppvarmingen rundt om i verden, isteden for å lyve folk opp i ansiktet... Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Har litt problemer med å bestemme om du er ironisk eller ikke nå. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Mente ikke å være ironisk, men det ble vel kanskje en smule komisk på den måten jeg formulerte meg.... Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva mener egentlig forskerne? Jeg har hørt både at så å si alle er enige i at GO er menneskeskapt og at flertallet i forskermiljøet er negative. Dette er sannheten: De fleste klimaforskerne er enige om at deler av klimaendingene er menneskeskapte, uenighetene går på hvor stor andel menneskene er skyld i. http://www.forskning.no/Artikler/2007/november/1195217453.69 (Skeptiske til FNs klimapanel) http://www.forskning.no/Artikler/2007/mai/1179485925.1 (Ikke engang skeptikerne tviler) 1 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Al Gore skal tjene penger. Så vidt jeg veit har flere av påstandene hans blitt avslørt som juks. Hans vitenskapelige utdanning er lik null? man blir ikke født med kunnskap, blir man vel? : Med andre ord, kanskje han har noen gode venner som er utdannet som det, eller kan noe om det ? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Al Gore skal tjene penger. Så vidt jeg veit har flere av påstandene hans blitt avslørt som juks. Hans vitenskapelige utdanning er lik null? man blir ikke født med kunnskap, blir man vel? : Med andre ord, kanskje han har noen gode venner som er utdannet som det, eller kan noe om det ? Blir vel kanskje en smule naivt å si at han har noen gode venner? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå er jeg lei av kjip november og desember. Er det kaldt så er det klarvær og ingen snø. Er det skyer og mulighet for snø så er det for mildt og regn. Sannheten er at løpet er kjørt for skikkelig vinter på østlandet i vår levetid siden det bare vil bli verre og fordi disse endringene er så langsomme og trege å snu. Og de har pågått siden 50-tallet. Bittert Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du sier noe der... Her i Drammen er det akkurat slik. Pisses me off! Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 A large number of US scientists (to our direct knowledge: engineers, biologists, computer scientists and geologists) received a package in the mail this week. The package consists of a colour preprint of a 'new' article by Robinson, Robinson and Soon and an exhortation to sign a petition demanding that the US not sign the Kyoto Protocol. If you get a feeling of deja vu, it is because this comes from our old friends, the Oregon Institute of Science and Medicine and is an attempt to re-invigorate the highly criticised 1999 "Oregon Petition". Mer her Jepp, det er bullshit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå