hitokiri Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det spås at fildeling via Bittorrent blir "the next big thing" på mobiltelefoner neste år. Les mer Lenke til kommentar
Holten Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Var litt på kanten å bruke tpb som bakgrunnsbilde? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva i alle dager skal jeg med bittorrent på mobilen? Mobilnettet er jo definitivt IKKE EGNET (både på grunn av topologi og ikke minst PRIS), og hvorfor skal jeg bruke WiFi? Sånn at batteriet mitt går tomt etter en time eller to? For noe fjas. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg ser ikke hvorfor dette skal bli populært andre plasser enn Japan. Hosting av de par megabytene mobilapplikasjoner tar bør ikke være et problem å finne og det eneste jeg kan se kan lønne seg å laste ned over torrent er media. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Torrents er populært på datamaskiner med rask tilgang til internett fordi det koster veldig lite ressurser og gir raske nedlastinger. De tingene man kunne tenke seg å hente ned til mobilen er ikke så store at dette er praktisk. Faktisk så har jeg store problemer med å se noen som helst fordeler ved torrent-teknologi på mobilen. ..med ett hederlig unntak -- om telefonene kan kommunisere direkte med hverandre uten å gå over mobilnettet (microsoner), men dette blir nok ikke realitet med det første. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tror vi vil etterhvert kunne se mer av ubegrenset bruk av mobilnettet mot et månedsbeløp, både telenor og netcom har det tilbudet idag men er så dyrt at det kun er interressangt for bedriftsmarkedet foreløpig. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kjipt å bruke W960 til bittorrent da.. mangler ikke den zupahtrege a? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tror vi vil etterhvert kunne se mer av ubegrenset bruk av mobilnettet mot et månedsbeløp, både telenor og netcom har det tilbudet idag men er så dyrt at det kun er interressangt for bedriftsmarkedet foreløpig. Ja, det må jo til for at noen filoverføring av størrelse skal være aktualt overhodet, nettrafikk over telefon er jo skandaløst dyrt i dag. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg