HansU Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hei, vet ikke om denne posten passer her, men frister likevell. Jeg kunne godt tenkt meg en GPS i bilen, men kunneogså godt tenke meg en i båten. Finnes dette? Jeg ser for meg en som jeg kan ta med meg, men ikke håndholdt som ser ut som en klump, muligens bytte minnekort den kartene lagret på! Det at den er vanntett er selvfølgelig veldig kjekkt, men jeg innser at da er det ofte en "kloss" Finnes dety noen merker som har dette? Kombinèrt sjøkart og veikart. Noen tips? EDIT: Jeg trenger overhodet ikke noe okkoladd eller sattelitt, kun en GPS som det også går ann å få sjøkart på. Tenker mer på en Vei gps med mulighet for vann enn omvendt. MVH U Endret 3. desember 2007 av HansU Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Garmin hadde quest tidligere Der fikk man bilnavigasjon og sjøkart. Men den serien har vel gått ut av produksjon. Nå er jo alt så spesialisert at man omtrent ender opp med en diger kartplotter for båt og bilnavigasjon med bildevisning, 3dvisning, mp3 avspilling osv for bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå