Louigi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei. Er det noen som vet om et greit og billig hotell i oslo for oss som er under 18 år? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du får vel sove på alle hoteller når du er 18? Skulle sove selv på SAS Radisson etter Metallica-konserten da jeg dreit på draget og det ikke gikk noen tog hjem, problemer var bare at det var fult i hele Oslo :\ Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har brukt http://www.thonhotels.no/spectrum Greit hotell til en grei pris og ikke langt fra sentralbanestasjonen (flytoget). Mange unge som overnatter her. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du får vel sove på alle hoteller når du er 18? Skulle sove selv på SAS Radisson etter Metallica-konserten da jeg dreit på draget og det ikke gikk noen tog hjem, problemer var bare at det var fult i hele Oslo :\Artig. Vet du hva Radisson koster? Må vel ut med minst 1700 natten? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du får vel sove på alle hoteller når du er 18? Skulle sove selv på SAS Radisson etter Metallica-konserten da jeg dreit på draget og det ikke gikk noen tog hjem, problemer var bare at det var fult i hele Oslo :\Artig. Vet du hva Radisson koster? Må vel ut med minst 1700 natten? Tror ikke det skulle være så ille. Fikk ikke hørt prisen, de bare sa det var helt fullt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fant til 1200 for helgen. Likevel, klar over det? Hvis du kommer der og da er du heldig om de ahr igjen noe til den prisen. F.eks. i morgen må du opp i minst 2000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå