Teds Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 De gamle mikrofonene vil fungere med nye Singstar og man får kjøpt de trådløse mikrofonene over nyttår. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ..Tyskerne får Depeche Mode mens vi Nordmenn får et oppsop av bedrøvelige skramleartister? Finnes det ingen rettferdighet her i verden? Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fokk, Depeche Mode er jo konge! Får håpe den dukker opp på shop'en! Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 international FTW Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) De gamle mikrofonene vil fungere med nye Singstar og man får kjøpt de trådløse mikrofonene over nyttår. Har du noen kilde på at man får kjøpt trådløse mikrofoner over nyttår? Kjipt å kjøpe spillet med mikrofoner med ledning nå hvis det kommer trådløse om et par måneder. EDIT: Så at det var VG som skrev at det kommer trådløse mikrofoner over nyttår. Skikkelig dårlig at de ikke klarte å få mikrofonene klare til lansering når spillet tross alt har vært utsatt så lenge. Endret 4. desember 2007 av medisterpus Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dårlig eller ikke dårlig, de var ikke klare så derfor kommer de ikke nå. De kunne jo selvfølgelig utsatt spillet 2 måneder til. Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dårlig eller ikke dårlig, de var ikke klare så derfor kommer de ikke nå. De kunne jo selvfølgelig utsatt spillet 2 måneder til. Nettopp. Hvis de trådløse mikrofonene er klare om bare 2 måneder synes jeg de burde ventet med lanseringen. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dårlig eller ikke dårlig, de var ikke klare så derfor kommer de ikke nå. De kunne jo selvfølgelig utsatt spillet 2 måneder til. Nettopp. Hvis de trådløse mikrofonene er klare om bare 2 måneder synes jeg de burde ventet med lanseringen. Ville vel rekke julesalget. Men det er jo ikke worldwide release. I USA f.eks. får de det ikke får neste år. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jaja, da får du muligheten til å faktisk VELGE om du vil vente, eller må kjøpe nå. Bedre det enn å utsette i flere måneder vel? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jupp. Når jeg fikk min testpakke fra Nordisk Film, fulgte det med de gamle mikrofonene. Det fungerer mer enn ypperlig. Endret 4. desember 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå