Knebel Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Da er Singstar snart laus igjen. Akkurat i tide til man skal forsje julefylla.. VG: 5/6.. http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=187615 Endret 3. desember 2007 av Fhj Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Singstar Btw har VG bommet eller? Utvikler: Naughty DogUtgiver: Sony Endret 3. desember 2007 av bebeluv Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hehe, ser sånn ut Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Norsk singstar med mikrofoner bestilt fra AS.no Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det noe forskjell på disse? http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Tenker da på innhold osv, ikke at den ene er Norsk og omvendt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det at den ene er norsk og den andre er internasjonal er forskjellen Sikkert noen tilpassninger på listen over sanger, for å bedre treffe det norske markedet. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er dette med trådløse mics? trodde ikke de kom før i januar? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Trådløse mics kommer ikke før senere nei. men men.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 tror det blir spillet alene for nå da, så tar jeg mic'ene senere.. ser utvilsomt lovende ut. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Men micene har vel ikke tradisjonelt sett vært mulig å kjøpe separat. Eller har de? Er lei av all snublingen på vorspiel. Endret 3. desember 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Så for nå så virker de gammle microfonene? (Hvis du har ett sett som fortsatt virker) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Så for nå så virker de gammle microfonene? (Hvis du har ett sett som fortsatt virker) De virker jo tydeligvis på konsollen (når man spiller de gamle), så det er vel ingen grunn til at de ikke skulle virke. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vet ikke om en kan kjøpe mic'ene alene, men da får jeg vente til neste disc og kjøpe den med mics.. overlever sikkert ;p Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vet ikke om en kan kjøpe mic'ene alene, men da får jeg vente til neste disc og kjøpe den med mics.. overlever sikkert ;p Er ikke hele poenget at man laster ned låter i stedet for å kjøpe discer? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vet ikke om en kan kjøpe mic'ene alene, men da får jeg vente til neste disc og kjøpe den med mics.. overlever sikkert ;p Er ikke hele poenget at man laster ned låter i stedet for å kjøpe discer? Jo Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 10 kroner per sang høres jo helt greit ut også Vil nok tro at de trådløse mikrofonene vil bli solgt seperat fra spillet senere. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Må vel kanskje satse på at de blir det. Ser frem til å laste opp elendige karaoke-filmer så snart jeg har det. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nors og "engelsk" versjon har forskjellige låter levert med. Sist jeg så listene mot hverandre, synes jeg å huske at den norske klart hadde DÅRLIGST låtutvalg på platen (i alle fall for meg). Var vel en annen tråd her på forumet som hadde de listet opp... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg tenkte som så at siden man kjøper og utvider listen over sanger selv, så er det ett fett Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Fant denne i anmeldelsen på VG: http://en.wikipedia.org/wiki/SingStar_%28PlayStation_3%29 Der er det listet opp hvilke sanger som er med, og hvilke som er tatt ut, fra den internasjonale versjonen i forhold til den norske. Å slippe Ravi er faktsik beste argumentet mitt for å gå for internasjonal Om noen vil synge dem, skal de faen meg betale meg dobbel pris for å få lastet ned... Endret 4. desember 2007 av hardkjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå