Painapple Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eg har lyst å ta mopedlappen, men faren min nekter.... Han seier at det er for farligt og masse sånt tull.... Eg bur i ingenmansland og må ha transport for å komme nokon plass. Det eg lurte på var om han har rett til å nekte meg, eller om eg kan ta den uten foreldrene mines godkjennelse.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Om man er under 18 så har vel foreldrene litt å si? men om di kan nekte deg mopedlappen vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
R_S Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eg har lyst å ta mopedlappen, men faren min nekter.... Han seier at det er for farligt og masse sånt tull.... Eg bur i ingenmansland og må ha transport for å komme nokon plass. Det eg lurte på var om han har rett til å nekte meg, eller om eg kan ta den uten foreldrene mines godkjennelse.. Faren din kan ikke NEKTE deg å ta den men du kan ikke kreve at han betaler for den Ta en titt her: http://www.ung.no/lappen/1455_Kan_foreldre...opedlappen.html Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Takk for alle svar. Penger er ikkje noko problem. Sjølv om eg fekk lov, ville nok ikkje dei ha betalt noko uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå