Sjel Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 jeg må trykke på hver tast 5-20 ganger før pcn reagerer. dtte skjeer kun i windows, surfing, msn, word etc har vista, startet for 2-3 dager siden. noen som vet hva det er? skjer ikke i spill Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
IngveZ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Prøv heller å hjelpe folk du, isteden for å bruke tid på å rakke ned på andre og klage. Jeg forsto godt hva problemet var! Han er nødt til å trykke 5-20 ganger for at en tast skal virke, og det er et rart tastaturproblem Og så svar til spørsmålet: Hvis du lastet ned en ulovlig versjon av vista kan det være at det er noe feil med den du har lastet ned. Men hvis ikke så ville jeg prøvd å skifte tastatur og se om det funker da:P Lenke til kommentar
Sjel Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Prøv heller å hjelpe folk du, isteden for å bruke tid på å rakke ned på andre og klage. Jeg forsto godt hva problemet var! Han er nødt til å trykke 5-20 ganger for at en tast skal virke, og det er et rart tastaturproblem Og så svar til spørsmålet: Hvis du lastet ned en ulovlig versjon av vista kan det være at det er noe feil med den du har lastet ned. Men hvis ikke så ville jeg prøvd å skifte tastatur og se om det funker da:P takk skjermtastatur, skriver kort har ekte vista og det er laptop.. forstår ikke hvorfor det ikke virker fremdeles.. forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå