Centuss Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Og der fikk jeg mail om at leveringen er utsatt til 9 januar... FAEN!!! Den svir! =( Hvis du ikke har planer om å avbestille, går det jo alltids å gjøre slik jeg postet i første post Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Tror nok det blir et bilde ja.... Kanskje lage en bærbar av papp? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Haha genialt =). Bedre å ha det som noe smått, så hun ikke har for store forventinger. Tipper hun blir temmelig skuffa når hun ser at det er en tom eske ;P Da bør du forklare isteden for "kødda! Ha-ha"... Kan virke litt sånn Endret 13. desember 2007 av Centuss Lenke til kommentar
Footy Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) UPDATE!!! Da fikk jeg en hyggelig telefon i dag av Shenker... "Shenker": Hei, ringer fra Shenker. Vi har en pakke til deg og lurer på om du er hjemme i morgen? "Jeg": Hæ? Hva! Fra hvem? DELL!?!? "Shenker": Ehm... Ja, var du ikke klar over det? "Jeg": Jo, nei.... JA!, har den kommet allerede? "Shenker": Jaaaaaa? Vi fikk en pakke inn her i morges, så lurer jeg på om du er hjemme i morgen for levering "Jeg": ALtså (forvirra til tusen).... Ja for faen, jeg er hjemme! Wohoo! Dell sa den var utsatt til 9 Januar.. "Shenker": Ikke vet jeg, vi har ihvertfall fått den nå, så da kommer vi i morgen mellom 17-22? "Jeg": Passer utmerket, tusen takk "Shenker": Ikke noe problem, God Jul "Jeg": Tusen takk, skikkelig god jul til deg og ***Gledesrus*** Endret 18. desember 2007 av Footy Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 UPDATE!!! Da fikk jeg en hyggelig mail i dag av Shenker... "Shenker": Hei, ringer fra Shenker. Vi har en pakke til deg og lurer på om du er hjemme i morgen? "Jeg": Hæ? Hva! Fra hvem? DELL!?!? "Shenker": Ehm... Ja, var du ikke klar over det? "Jeg": Jo, nei.... JA!, har den kommet allerede? "Shenker": Jaaaaaa? Vi fikk en pakke inn her i morges, så lurer jeg på om du er hjemme i morgen for levering "Jeg": ALtså (forvirra til tusen).... Ja for faen, jeg er hjemme! Wohoo! Dell sa den var utsatt til 9 Januar.. "Shenker": Ikke vet jeg, vi har ihvertfall fått den nå, så da kommer vi i morgen mellom 17-22? "Jeg": Passer utmerket, tusen takk "Shenker": Ikke noe problem, God Jul "Jeg": Tusen takk, skikkelig god jul til deg og ***Gledesrus*** Høres ut som noen du kjenner har en finger med i spillet her Bra det ordnet seg! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Joda, virker jo som Dell har oversikt i alle fall... Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Haha =) Gratulerer så meget . Håper hun blir fornøyd da.... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Da er PC-en i hus, ikke mitt dessverre. Måtte få den frakta hjem til fatters da jeg må ungå frøken. Får ta en titt på den først på lørdag Lenke til kommentar
Footy Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Sitter her og konfigurerer PC-en, har litt dårlig tid. Så i håp om at de som har vært med på diskusjonen her har lyst til å hjelpe videre slenger jeg opp en link til den nye tråden.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=882798&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå