sonicdeathmonkeys Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei. Har et problem som er sinnsykt irriterenes. Pcen min går automatisk ned i dvale/ventemodus. Skjermen flimrer noen ganger, så slår den seg av. Har en Cinet homebook 956PM. Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
IngveZ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei. Har et problem som er sinnsykt irriterenes. Pcen min går automatisk ned i dvale/ventemodus. Skjermen flimrer noen ganger, så slår den seg av. Har en Cinet homebook 956PM.Håper noen kan hjelpe meg! Når går den i dvalemodus? Forklar litt mer er du grei;) Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gå til strømalternativer i kontrolpanelet. Der kan du slå av og på dvalemodus Lenke til kommentar
sonicdeathmonkeys Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Den slår seg som oftest av hvis den er litt i bevegelse. Feks hvis jeg sitter med PC-en i fanget og rører på meg. Den gjør det samme hvis skjermen blir berørt. I perioder fungerer den greit, men av og til vil hver minste berøring slå den inn i dvalemodus. Jeg tror ikke det har noe med innstilingene å gjøre, fordi den reagerer på berøring. Lenke til kommentar
ceidsaune Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har et lignende problem på min egen bærbare, lyset flimrer mye først for og til slutt falle helt ut. Problemet med denne er at bakgrunnslyset til skjermen faller bort, PC-en er egentlig på. Hvis du har det samme problemet, så skal du såvidt skimte at det er noe på skjermen likevel. Lenke til kommentar
sonicdeathmonkeys Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Har et lignende problem på min egen bærbare, lyset flimrer mye først for og til slutt falle helt ut. Problemet med denne er at bakgrunnslyset til skjermen faller bort, PC-en er egentlig på. Hvis du har det samme problemet, så skal du såvidt skimte at det er noe på skjermen likevel. Det varierer litt. Av og til er det akkurat sånn som med deg, men noen ganger slår den seg helt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå