Crossfire Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hei, tenker å skaffe et headsett til PC-en fordi mitt forrige tok kvelden nylig. Jeg leste denne testen http://www.hardware.no/tester/lyd/seks_hodetelefoner/40114/3 og vurderer å skaffe disse, men jeg ville kanskje helst hatt et sett med mikrofon når jeg først kjøper. Har noen av dere noen anbefalinger her? Viktige kriterier er bra lyd, ikke føles for tunge, og at jeg kan ha de på i mange mange timer uten å få vondt av klemming o.l. Jeg har mindre peiling på lyd men jeg kan tenke meg lydkortet på maskinen ikke er det beste heller, selv om det helt klart er mulig jeg skaffer et bedre så hvorfor ikke kjøpe et headsett som "tåler" en evt lydkort oppgradering Endret 3. desember 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Tråden flyttes til Lyd og bilde > Lyd > Hodetelefoner. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Endret 3. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå