benbeni89 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei! Jeg holder på å skru sammen PC`en nå.. Men så har jeg bare 4 av de skruene som skal skru fast hovedkortet i kabinettet.. Men har 9 sånna skruehull jeg har mulighet til å feste det i.. Har dette noe å si, eller må jeg ha fler skruer? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ville nok anbefalt deg å skaffe noen flere skruer, 4 skruer kan bli litt lite. Spesielt vis du har en tung kjøler på kortet. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hmm.. Har en stor kjøler.. Jaja.. Får se etter fler da.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skulle gå fint egentlig... Ikkje flytt PC-en så lenge... For å sei det slik, det hadde ikkje stoppa meg for å testa PC-en og spelt i veg til neste dag. Ellerså kan du sikkert stjele skruer fra andre plasser i kabinettet... harddisker osv.. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Jepp. Jeg har tatt noen andre skruer som er like. Har 8 nå. Så det burde holde.. Men har problemer med å starte opp nå: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=873583&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå