simen_gunnar Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei. Jeg skal kjøpe meg ny mus etter at min logitech g5 har blitt meget slitt, knapper henger seg opp osv... Jeg spiller counter strike source på topnivå og trenger derfor noe som ikke har noen svake punkter:p som lite dpi, lite hz osv... Har sett mye på: Razer Lachesis, Razer Deathadder, evt. en ny G5. Jeg har store hender og må derfor ikke ha noe mindre enn g5... har ikke prøvd deathadder eller lachesis, men kanskje dere har? Musa skal altså hovedsaklig brukes til gaming. Vil helst høre deres meninger! Hva slags mus burde jeg kjøpe? Vil helst ikke høre ting som "Kjøp deathadder, den har jeg", men hvorfor jeg burde kjøpe evt en deathadder.. Har noen andre muser som dere vil anbefale så bare kom med det! Muser som IKKE er interesante er MS Intelli 3.0, mx518 eller logitech g9. G9 ble for liten, selv med skall:p takker for svar! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hvis trådløs er akseptabelt, vil jeg anbefale deg en Logitech MX1000. Denne er stor og god å holde i, og er ikke så veldig ulik fra G5. Den har dokkingstasjon, så batterier og slikt er ikke noe å tenke på. Evnt. les alle kommentarene på prisguide.no: https://prisguiden.no/product.php?productId=20227 Edit: Er iværtfall veldig godt likt i mitt hus. 2 stk som har den her.... Endret 3. desember 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Trådløst er uaktuelt Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ok. Jeg er redd du vil ha problemer å finne større mus enn G9 og MX1000, med mindre det kommer noen nye utover nyåret... Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Muser som IKKE er interesante er MS Intelli 3.0, mx518 ..... Planet du er ifra !_! Razer Lachesis, Razer Deathadder er til RTS spiller IKKE CS... KJØP 3.0 I-N-G-E-N slår den..! Endret 3. desember 2007 av Tomk1 Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Skulle jeg anbefalt noe, så ville det faktisk blitt MS intelli 3.0. Skiftet nylig til den fra en mx518, og kommer ikke til å skifte tilbake til logitech på en stund. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Synes intelli ble ekkel å holde i:p har en mx518 men føler selv at siktet skjelver Vet noen om det følger med/er nødvendig med glides på deathadder/lachesis? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvis du liker G5en og er vant til den, så hadde jeg kjøpt en ny G5.. Hvis du spiller på høyt nivå med mm presisjon, så er det ikke mye som skal forandres før "allt" blir galt ^^ Man blir jo selfølgelig vant til noe nytt, men det kan ta tid å få "god" følelsen tilbake.. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 De beste sier at g5'en ofte skipper... og det vil jeg ikke ha:D:D:D Steelseries Ikari har jeg ikke vært borti.. er den på markedet nå? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) mitt råd er at du kjøper deg en ny G5. har hatt deathadder, mx518 og G5. G5 er helt klart den jeg liker best. men husk: Smaken er som baken edit: over sier Simen at de beste sier den skipper.. hvem er de beste? skipp har ofte å si på musmatta da. har Qpad|CT, som passer perfekt til G5. men mange liker også Steelpad 5L til G5 Endret 4. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Yeah 5L er deilig:p Hvorfor synes du G5 er bedre enn mx518, og deathadder da? tror du lachesis er allright? Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Synes intelli ble ekkel å holde i:p har en mx518 men føler selv at siktet skjelver Vet noen om det følger med/er nødvendig med glides på deathadder/lachesis? ... Viss 3.0 er ekkel og holde i så er ihvertfall razer det, kjøp heller en av logitech sine mx518 / G5 istedenfor razer.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 LoL Fanboy anyone? Såklart er ikke Intellimouse den beste, god er den kanskje men ikke best. Logitech MX1000 hadde jeg absolutt ikke valgt, hadde styrt lengst mulig unna denne.. God å holde i, men forferdelig ellers.. Sett litt i prisguiden eller? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 men husk: Smaken er som baken Som sagt... Personlig liker jeg MX1000 veldig godt. Både til gaming og annet. Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kanskje Microsoft Sidewinder ? Synes den ser bra ut. Størrelsen tror jeg passer til dine fingre. Ytelsesmessig er den jo bra, ikke noe å si på det På komplett får du den for 550,- inkl. Steelpad QcK musematte Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Yeah 5L er deilig:p Hvorfor synes du G5 er bedre enn mx518, og deathadder da? tror du lachesis er allright? har faktisk ikke prøvd lachesis,men den ser ganske god ut ja.. ser ingen grun til å kjøpe den når jeg liker min G5 svært godt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hva med razer habu, er ganske lik intelli mouse i formen men med razer innmat. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 mkay... men ingen som har noe å utsette på Lachesis eller? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 G5, har gamle G5 og nye G5, sleit ut den gamle Stakkars mus Anbefaler denne da den er "helt" lik gamle G5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå