Sangesland Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 jeg spør ikke dem om deres sexliv, og dem spør ikke meg. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er noe tabu her i sjappa, jeg og far har ofte snakket om det. Vet at mange ser det som tabu, men hvorfor ikke? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Men du prater ikke med moren din om det? Det er litt eklere, syns nå jeg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Siden jeg var 14-15 har far vært litt for glad i å dele egne erfaringer(takk gud han og mamma flytta fra hverandre når jeg var 2 år). Jeg har forsåvidt vært litt tilbakeholden når jeg var i forhold, men etter jeg ble singel som 18åring går det vel begge veier. Har ikke noe behov for å snakke med mamma om sånt. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Men du prater ikke med moren din om det? Det er litt eklere, syns nå jeg Kun fattern ja Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Ligger vel egentlig litt underforstått i noen av samtalene mellom meg å min mor. Kan gi et eksempel: Samtale 1) Mor: Skal jeg kjøre deg og kjæresten din ut til kolonihagen vår så dere kan være alene en helg? Samtale 2) Mor: Jeg bor hos kjæresten min når din kjærest kommer her for å bo her i en uke. Så får dere være alene og kan gjøre hva dere vil. Samtale 3) Mor: Det er så lytt her i veggene. Jeg hører motorveien konstant (Vi bor et lite stykke fra motorveien) Kan legge til at min mor er lesbisk og vi har hatt samtaler om hvorvidt den og den dama var fin Endret 13. desember 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 g@bb@ det virker gøy da Lenke til kommentar
Gjest wohoooooo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Katolske foreldre, trenger jeg si mer? Tabu! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 g@bb@ det virker gøy da Hva virker gøy? At mora di kommer dagen etterpå og sier at det er lytt i veggene? Ikke særlig gøy skal jeg si deg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Katolske foreldre, trenger jeg si mer? Tabu! Mamma er og katolikk. Men vi snakker da om det. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 g@bb@ det virker gøy da Hva virker gøy? At mora di kommer dagen etterpå og sier at det er lytt i veggene? Ikke særlig gøy skal jeg si deg... Rask tanke trur jeg han mente at du har diskutert hvem jenter som er fine osv med mammen din. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 g@bb@ det virker gøy da Hva virker gøy? At mora di kommer dagen etterpå og sier at det er lytt i veggene? Ikke særlig gøy skal jeg si deg... Rask tanke trur jeg han mente at du har diskutert hvem jenter som er fine osv med mammen din. Ja, er litt morsom men ikke akkurat det jeg egentlig trenger i hverdagen min. "Kom Christoffer! Skal vi ut å sjekke smårips?" Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Aldri preiket med dem om slikt, og det kommer overhodet ikke på tale å prate med mamma om det heller. Pappa kunne gått an, men jeg ser strengt tatt ikke nødvendigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg