Gjest Guest_flau_* Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eller er dette tabu? Vet for eksempel foreldrene dine når du debuterte (eller om du har debutert?). Hva vet de om sexvanene dine? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fullstendig Tabu. Tror mamma sa hvor viktig det var med kondom før jeg skulle på fest en gang men ikkeno mer enn det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Samme som over. Men hadde igrunnen ikke vært noe stort problem for min del. Tror ikke det hadde brydd dem så altfor mye heller. Endret 3. desember 2007 av Atald Lenke til kommentar
Gjest Guest_flau_* Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Haha. Så hun regna med du skulle på fest for å feie over damer? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva ellers Nei men er da som regel der slike aktiviteter foregår for første gang hvis man ikke har kjæreste Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fullstendig Tabu.Tror mamma sa hvor viktig det var med kondom før jeg skulle på fest en gang men ikkeno mer enn det. Samme. Lenke til kommentar
Gjest flaut Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Den kondom-kommentaren kunne de spart seg for. Unga hører ikke på foreldrene uansett. Blir bare teit når de sier det. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ja, trenger ikke kondom for å ha sex.. Og nei, jeg orker ikke å snakke med foreldra mine om det Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Morsan forteller jo at jeg skal/skulle bruke kondom fra jeg var 12 eller noe tror jeg Dessuten har hun funnet brukte kondomer, så tror hun.. tok tegningen, men først nå, jeg debuterte for 2 år siden, men er vel kanskje like greit at hun tror jeg var 17 Ellers helt åpne. Endret 3. desember 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
mrala Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Her hjemme har begge to drevet med seksualundervisning i ungdomsskolen som med. studenter, så har ikke greid å komme unna selv. Men det ender som regel med at jeg bare går. Ellers holder jeg hemmelig om _alt_ rundt kvinner&sex. De trodde jeg var ukysset, inntil en bekjent "hadde observert" meg og en annen gang da de greide å lure opplysninger ut av meg. Hele den situasjonen var litt flaut. Heldigvis vet de ikke om mine andre aktiviteter som skjer når de ikke er tilstede Til info er jeg 18 år Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fullstendig tabu her. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 NEI!!! sjønna ikkje kafør noken hadde villa det Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det har aldri vært et tema, men jeg for min del hadde ikke hatt no problemer å snakke om sex egentlig. Snakke om sex med foreldre tror jeg uansett ikke er synonymt med å legge ut om sexlivet sitt i detaljer Eneste jeg har fått høre før er "Skal dere sove i samme seng _trenger_ dere ikke gjøre no første natta..." Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eneste er vel at modern har sakt at jeg skal bruke kondom og en gang i 6. klasse tror jeg når hun plutselig begynte å snakke om sex med frokosten når jeg hadde en kompis der. Faen så flaut. Eneste er vel at modern har sakt at jeg skal bruke kondom og en gang i 6. klasse tror jeg når hun plutselig begynte å snakke om sex med frokosten når jeg hadde en kompis der. Faen så flaut. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fullstendig tabu her ja. Mamma eller pappa har aldri sagt ordet "sex" som jeg har hørt. Jeg har i alle fall lovet meg selv at jeg skal være totalt åpen til mine unger om slikt. Synes det fungerer mye bedre. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eneste jeg har fått høre er fra mamma "Jeg var ikke lovlig og jeg driter i om du er det så lenge du beskytter deg " Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Helt tabu her også Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Pappa prøvde å nevne dette en gang han kjørte meg hjem... *Du eirik, nå som du er i ettforhold har dere sikkert en del sex og sånt..... *STILLE' Men vi skal ha pasta til middag når vi kommer hjem* etter det har jeg ikke hørt ett ord,p Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Greit at han byttet tema da, slik at du slapp å styre masse for å pense samtalen over på et annet spor. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 jeg er ikke flau for å snakke om det, han må bare spør... men det er egentlig han som har problemer med det, virker det som. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg