RKR1992 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Er dette bra? Endret 5. desember 2007 av RKR1992 Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Igjen, forminsk bildene dine før du legger de ut. Trur det er link til ett lett og fint program i Pyrobalto sin signatur. Edit: Som du finner her Endret 3. desember 2007 av Eirikant Lenke til kommentar
DHM Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Altså, du kan formiske bilder i paint, du har fått kritikk for for store bilder på hvert av inleggene dine, do something about it. Gidder ikke lagre det og se på det i riktig størrelse, siden bildene blir ikke formisket i Opera. Ta deg hvertfall tid til å forminske bildene dine så du kan få kritikk istedenfor kjeft. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Å redusere størrelsen i paint er vel ikke akkurat det lureste, når det kommer til komprimeringen paint fikser etterpå? men har linka til et nokså flittig program i forrige tråd. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Å redusere størrelsen i paint er vel ikke akkurat det lureste, når det kommer til komprimeringen paint fikser etterpå? men har linka til et nokså flittig program i forrige tråd. /kveruler Sa det for å overdrive, selvfølgelig komprimerer man ikke bilder i paint, men jeg sa det er BEDRE å gjøre det i paint enn å ikke gjøre det i det hele tatt. Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Var det bedre??? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Var det bedre??? -_-' Du har bare lagt på en gigantisk ramme. Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg får ikke lasta ned det komprimeringsprogrammet , så går det an å gjøre det med photo shop? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Uten å åpne programmet tror jeg hurtigtasten er Ctrl - Atl - i Francis Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg får ikke lasta ned det komprimeringsprogrammet , så går det an å gjøre det med photo shop? Trykk CTRL - ALT - I for å åpne "Image Size" boksen, skriv inn størrelsen du vil ha i øverste feltet. F.eks 800px width. Husk å ha haket av "Resample Image" og "Constrain Propotions" og klikk ok. Trykk så CTRL - ALT - SHIFT - S for å åpne "Save For Web" vinduet velg JPEG og Quality rundt en 60-70 og så Save. tadaa! Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Fiksa nå ( håper jeg) Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fiksa nå ( håper jeg) Sånn ja ! Det var mye bedre! Gratulerer Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Så da er spørsmålet er det et bra bilde? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bare for å pirke enda litt mer, du har bilde av ET adventslys. Kunne ikke la være . Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bare for å pirke enda litt mer, du har bilde av ET adventslys.Kunne ikke la være . Å neidu - det er ihvertfall to lys i bildet. Tom Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bare for å pirke enda litt mer, du har bilde av ET adventslys.Kunne ikke la være . Å neidu - det er ihvertfall to lys i bildet. Tom My bad, trodde det var smelta stearin elns.. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bare for å pirke enda litt mer, du har bilde av ET adventslys.Kunne ikke la være . Å neidu - det er ihvertfall to lys i bildet. Tom Det er vel 3? Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Bare for å pirke enda litt mer, du har bilde av ET adventslys.Kunne ikke la være . Å neidu - det er ihvertfall to lys i bildet. Tom Det er vel 3? Ja det er 3 Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Bilde alene er jo rimelig kjedelig. jeg mener slike bilder må settes sammen med noe for i det hele tatt å få frem ett poeng. Bildet forteller meg ingenting annet enn at det brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå