Ricaldo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hey.. Har egentlig nokså lite peiling på hovedkort. Skal ha meg ny pc og den skal brukes nokså mye til gaming. Er rimelig sikker på at jeg skal ha intel core 2 duo E6850 prosessor. Så kommer jeg kjøre to skjermkort i SLi, enten 8800GT eller den nye 8800GTS så snart kommer(?) Så ønsker jeg mulighet for minst 4 Gb ram, da en overgang til vista 64 bit kan bli aktuelt senere. Har ingen planer om noe særlig overklokking. Noen formeninger om et bra hovedkort til dette? Endret 4. desember 2007 av Krimhet Lenke til kommentar
Ricaldo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Ingen som har noen tips til dette?? Endret 4. desember 2007 av Krimhet Lenke til kommentar
Mukhia Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg kjøpte XFX nForce 680i SLI for noen månder siden og kan si er VELDIG fornøyd. Bra for oppsettet du nevner og du kan klokke ganske langt med HK her. http://komplet.no/k/ki.aspx?sku=333219 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå