dekar24k Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 " Kampen om multimediafunksjonalitet på spillkonsoller tilspisser seg daglig. De ferskeste nyhetene forteller nå om at PlayStation 3-entusiaster vil snart kunne laste ned filmer mot betaling, noe amerikanske Xbox 360-eiere har kunnet en god stund med Video Marketplace. " Les mer på ITavisen.no Helt OK nyhet, selv om jeg ikke tror jeg kommer til å benytte meg mye av dette tilbudet. Kanskje dersom man kan laste ned nye filmer i HD-kvalitet, men hvis ikke holder jeg meg til (gratis) nedlastet materiale .. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kan godt hende jeg blir å benytte meg av dette tilbudet siden jeg har en amerikansk PS3. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Når jeg leste artikkelen litt mer nøye så jeg jo at dette kun kommer til Japan i starten da.. Blir nok lenge til vi får dette tilbudet her i kalde nord.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Når jeg leste artikkelen litt mer nøye så jeg jo at dette kun kommer til Japan i starten da.. Blir nok lenge til vi får dette tilbudet her i kalde nord.. Nåja, tilbudet er jo egentlig oppe og går allerede, vertfall prinsippet. Det har de av oss som har lastet ned GT5-P-demoen sett Det er nok ikke snakk om så mye tid før det kommer hit. Kanskje sammen med PlayTV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå