Winydancer Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Heisann! Sitter her og leter desperat etter noen julegaver til min lillebror på 12-13 år. Tenkte på noen DVDer, og sjekker ut CDON.no. Til min overraskelse, og lettelse, har de en "guide" over gaver til familien, du kan velge i mange kategorier som mor, far, tenåringsbror, tenåringssøster, lillebror osv. Jeg klikker meg innpå lillebror og ser gjennom filmene, til min enorme overraskelse finner jeg en SAMLE DVD AV SAW?? Hva i ALLE dager tenker jeg! De reklamerer frem hele denne guiden SLIK; "Julegavetips - finn rett gave til rett person." Vell, jeg har vertfall ingen planer om å ødlegge min brors oppvekst med å fore han slikt. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg så SAW fra nermest første stund Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 koselig familiefilm NOT Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du er hvertfall oppegående som ikke ønsker å gi Saw til din lillebror. Det skal du ha. Menneskene som har laget Saw... ehm.. hva kan jeg si... de bruker bare opp lufta vår. be gone, er mitt råd Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Ja sjuk film. Liker litt slik totur-fetish. Men denne filmen tar handa vekk fra snabben raskt... Endret 3. desember 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kjøp den hos broren din du. Men du må forberede deg på et psyko lillebror i tiden fremover :!: Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hehe. Tanken på å fore min lillebror med slikt stoff faller meg ikke inn enda:) Kan godt hende han har sett både Saw og værre ting før, men så lenge jeg ikke forer det til han kan jeg legge meg med god samvittighet! Det jeg reagerer mest på er at filmen er anbefalt som julegave til lillebrødre. Filmen har jo også 18 års aldersgrense (?). Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Når man trykker på "Vis alle tips" kommer man inn på en generell kategori som er felles for alle aldersgruppene. Så det er ikke anbefalingene til lillebror du ser på lenger da. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Når man trykker på "Vis alle tips" kommer man inn på en generell kategori som er felles for alle aldersgruppene. Så det er ikke anbefalingene til lillebror du ser på lenger da. Orly? Da vil jeg personlig slakte systemet til CDON. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Saw-serien er bare en stor "fjortiss-skummel-tortur-film". Den er ikke så grov, syk og skummel som alle skal ha det til. Om man vil, så kan man finne et stort utvalg filmer som er verre enn den. Skjønner ikke at folk omtrent betegner den som "århundres sykeste film". Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Virker som om man i CDon sin verden først er tenåring, og deretter lillebror. Sant nok, man er jo lillebror hele veien, men hvis man kaller en sjanger for det vil jeg nok tro det er få som forbinder "lillebror" med 18+ torturfilmer. Menmen, han synes sikkert det er kult å skryte av at han fikk en film med 18årsgrense til vennene sine, selv om han ikke får se den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eg ville ikkje kjøpt Saw til ein på 12-13 år, kjøp heller ein god actionfilm. Saw kan han kjøpe seg sjølv seinare om det er ønskeleg. Eg synest filmane er OK for sin sjanger, men ikkje noko eg ville gitt i julepresang. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 synes det vel var litt drøyt med saw til noen på 12-13 år, men det kommer vel litt ann på personen også. er jo noen som ser blodspruten stå på tv skjermen til stor glede yngre en det, og sikkert ville blitt kjempeglad også, men som anbefalt før i posten, kjøp heller en god actionfilm, ellers slår vel også en god komedie inn et smil i ansiktet på de fleste også Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Heyheyhey. Nå må ikke godfolket tro at jeg virkelig vurdrer denne filmen til min bror! Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ehh. vet du ikke hvor gammel han er siden du sier 12-13 år? Gi han Kill Buljo i julegave. Nord-Norsk humor på det beste Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 broren min er 12, han gliser j*vlig til Van Helsing og troja, han digger også Mumien!!! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Altså , forskjellene på 12-13- åringer er jo veldig store. Personlig ville jeg kanskje gitt den siste die hard filmen? Det er jo en veldig underholdende actionfilm. Gir du han saw blir bare mora og faren din sur på deg. Nå er jo læreren vår ganske spesiell, men han satt på en av saw filmene når vi skulle se film i 8. klasse. Da var vi vel 13-14 år gamle. Endret 3. desember 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 og vi ser hvordan det har gått med deg. "Avatar" Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 En lillebror kan jo være 18, 20, 40 eller til og med 92 år gammel - sikkert eldre óg. Riktignok ganske sløvt av CD-on at de ikke vet hvor gammel lillebroren din er. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg så den første saw filmen når jeg var 17-18. Hadde jeg kunne valgt om igjen så hadde jeg ikke sett den. Jeg syntes den var helt grusomt. Jeg engasjerer meg virkelig når jeg ser film og føler så med hovedpersonene at jeg fikk skikkelig vondt inni meg. Jeg klarer rett å slett ikke å se på sånne filmer som bare underholdning. Ville aldri ha gitt en slik film til mine unger, søsken, søskenbarn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå