Wondershot Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva er best av hannkatt og hunnkatt til innekatt? Vil gjerne ha en liten begrunnelse med. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hm.... Kommer an på katten Hunkatt kanskje for de pisser ikke overalt. Ikke at hannkatt gjør det da men, jeg blander kanskje litt med hunder Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hankatter er mer rolige etter min mening. Har hatt 4 hannkatter og 3 hunkatter boende i huset mitt over perioder, og jeg faller alltid tilbake til hankattene. Mer personlighet, enklere og ha med å gjøre, og blir større. Hunkattene er litt for innpåslitne og ikke så selvstendige. Med det mener jeg at de absolutt må ligge oppå deg, og ikke klarer å ligge i et hjørne og sove i stedet for å ligge på puta di i senga og male hale natta. Husk å kastrer/steriliser og ha helst to. Er kjedelig å være innekatt og aldri se andre katter. Akkurat nå har jeg tre kannkatter og ei hun. Angrer på at den siste ikke er hankatt også.. Lenke til kommentar
Wondershot Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Hankatter er mer rolige etter min mening. Har hatt 4 hannkatter og 3 hunkatter boende i huset mitt over perioder, og jeg faller alltid tilbake til hankattene. Mer personlighet, enklere og ha med å gjøre, og blir større. Hunkattene er litt for innpåslitne og ikke så selvstendige. Med det mener jeg at de absolutt må ligge oppå deg, og ikke klarer å ligge i et hjørne og sove i stedet for å ligge på puta di i senga og male hale natta. Husk å kastrer/steriliser og ha helst to. Er kjedelig å være innekatt og aldri se andre katter. Akkurat nå har jeg tre kannkatter og ei hun. Angrer på at den siste ikke er hankatt også.. Er enig i at hannkatter er roligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå