Gå til innhold

Tragisk, men sant..

Piratpjokken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se hva jeg uheldigvis støtte på :no:

http://www.youtube.com/watch?v=HPJvgIO-vZ4

Skru opp volumet folkens! Og spenn fast sikkerhetsbeltene..

Huff..

"Den du veit" var da slett ikke ille. Hun har talent. Litt instruksjon, instrumenter, et miksebord etc. så blir det bra.

Ræppene var mer talentløse, mens julesangene rundt trestammen sikkert er ment som en fleip. :)

*litt* instruksjon?

Nåja.. Kanskje sanglærere 24 timer i døgnet i en måned hadde hjulpet. Den skal jeg tro på!

Lenke til kommentar
"Den du veit" var da slett ikke ille. Hun har talent. Litt instruksjon, instrumenter, et miksebord etc. så blir det bra.

Det kan du ikke mene =/

Pass deg, ellers finner jeg fram kamera, ustemt kassegitar og Marius Müller-parykk og gjør'n sjæl, så får'u høre en skikkelig dårlig umusikalsk versjon. ;)

Lenke til kommentar

عدا صديق. عندما تنظر إليه على الصليب سوف ترى الكذاب والغشاش والمدمن الخمور ومدمن الدعارة والمسيء للأطفال والقاتل. هل يضايقك ارتباط اسمه مع أخشاص كهؤلاء؟ لقد فعل يسوع أكثر من ذلك بكثير فقد وض

evil.gifع نفسه مكان هؤلاء ومكانك أنت Edit: لمشاهدة فيلم فيديو يظهر كل الخطايا التي قمت بها في حياتك؟ الإنفعالات الغاضبة والدوافع الأنانية والمواقف الحرجة، والعادات السرية. بالتأكيد قد ترغب بأن ترمي بنفسك أسفل صخرة!! لقد تحمل يسوع أكثر من هذا بكثير . . يقول الإنجيل: "الذي حمل خطايانا في جسده على الخشبة لكي نموت عن الخطايا فنحيا للبر الذي hang.gif

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
banner01.jpg

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Beklager, men forumet tillater ikke nok av disse til å utdype min rofling...60.000, du lissom!

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...