chokke Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Åh gud! Jeg døde litt inni meg nå... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Var jo flaut å høre på O.o Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 JIPPI!! Kjempe bra. *Not* Værste jeg har hørt ever Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Se hva jeg uheldigvis støtte på http://www.youtube.com/watch?v=HPJvgIO-vZ4 Skru opp volumet folkens! Og spenn fast sikkerhetsbeltene.. Huff.. "Den du veit" var da slett ikke ille. Hun har talent. Litt instruksjon, instrumenter, et miksebord etc. så blir det bra. Ræppene var mer talentløse, mens julesangene rundt trestammen sikkert er ment som en fleip. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Se hva jeg uheldigvis støtte på http://www.youtube.com/watch?v=HPJvgIO-vZ4 Skru opp volumet folkens! Og spenn fast sikkerhetsbeltene.. Huff.. "Den du veit" var da slett ikke ille. Hun har talent. Litt instruksjon, instrumenter, et miksebord etc. så blir det bra. Ræppene var mer talentløse, mens julesangene rundt trestammen sikkert er ment som en fleip. *litt* instruksjon? Nåja.. Kanskje sanglærere 24 timer i døgnet i en måned hadde hjulpet. Den skal jeg tro på! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hahaha, herregud jeg dør Dette gjorde godt etter en trist dag på jobb Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Se hva det står øverst på diil.no, også sier du det til deg selv. Gjenta til du forstår hva som er galt. BTW, det er den 60 000 ungdommer-greia, ja. Endret 5. desember 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
DHM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 "Den du veit" var da slett ikke ille. Hun har talent. Litt instruksjon, instrumenter, et miksebord etc. så blir det bra. Det kan du ikke mene =/ Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 "Den du veit" var da slett ikke ille. Hun har talent. Litt instruksjon, instrumenter, et miksebord etc. så blir det bra. Det kan du ikke mene =/ Pass deg, ellers finner jeg fram kamera, ustemt kassegitar og Marius Müller-parykk og gjør'n sjæl, så får'u høre en skikkelig dårlig umusikalsk versjon. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) عدا صديق. عندما تنظر إليه على الصليب سوف ترى الكذاب والغشاش والمدمن الخمور ومدمن الدعارة والمسيء للأطفال والقاتل. هل يضايقك ارتباط اسمه مع أخشاص كهؤلاء؟ لقد فعل يسوع أكثر من ذلك بكثير فقد وض ع نفسه مكان هؤلاء ومكانك أنت Edit: لمشاهدة فيلم فيديو يظهر كل الخطايا التي قمت بها في حياتك؟ الإنفعالات الغاضبة والدوافع الأنانية والمواقف الحرجة، والعادات السرية. بالتأكيد قد ترغب بأن ترمي بنفسك أسفل صخرة!! لقد تحمل يسوع أكثر من هذا بكثير . . يقول الإنجيل: "الذي حمل خطايانا في جسده على الخشبة لكي نموت عن الخطايا فنحيا للبر الذي Endret 6. desember 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 FYTTI HELVETE!!! Værre enn bånnslammet fra Idol Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Helt fantastisk både musikalsk og filmatisk. Her er det ingeting å pirke på. Perfekt! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 haha, Deimos, You made my day. I en blanding av varierende følelser og en slamp overtrøtthet så var dette "genialt".......dårlig. :!: Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jupp. Litt tekst fra koranen der ja. For de som ikke kan se den og bare ser "nesten" slike bokser [] Har jeg bare 2 ord: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Nettopp. Heller tvilsom oppfordring, spør du meg... Endret 8. desember 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: Beklager, men forumet tillater ikke nok av disse til å utdype min rofling...60.000, du lissom! Endret 17. desember 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sjekket litt, og Diil hører til en anti-rus-organisasjon (Juvente). Her er vel beviset på at en øl eller to innimellom bare er sunt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå