larsgj Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei, jeg skal da kjøpe ny pc i morgen og står da mellom Q6600 eller E6850, skal da også kjøpe en vifte ved siden av som heter Thermaltake Golden Orb II CPU-Kjøler (fikk gode kommentarer). Lurte da på hvilket cpu jeg bør kjøpe Viktigste er at jeg får spilt call of duty 4 fint , nyere spill en det er ikke så viktig. Stod i en cod4 post at requirmentsa var OS: XP or Vista Processor: 2.6ghz Pentium IV or equivalent (3.2ghz recommended for Vista) RAM: 1024mb (1536mb recommended for Vista) Video Card: DirectX 9-compliant Shader 3.0 card with 128 MB of DDR Video Memory (256 MB recommended) AGP 8x or PCI-Express x16 Sound Card: 16-bit DirectX 9-compliant sound card En venn av meg skal hjelpe å klokke men han er ikke veldig proff på området, Q6600 har da litt for lite ghz i forhold til recommended men kommer jo sikkert på 3ghz etter klokking? mens E6850 har 3ghz og er da nærmere. Er jo også viktig at den er stabil, og skal ikke akkurat kjøpe vannkjølings system for å klokke super mye. maskinen har 3g ram og 8800gts skjermkort Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hehe, med q6600 ville jeg følt med trygg på at det spillet funka på 1GHz. klokkefrekvens er ikke alt. min gamle p4 var på 2.66GHz, mens min nye c2d er på 2.4GHz. den nye yter ca. 4 ganger bedre i benchmarks. Lenke til kommentar
larsgj Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 hehe, med q6600 ville jeg følt med trygg på at det spillet funka på 1GHz. klokkefrekvens er ikke alt. min gamle p4 var på 2.66GHz, mens min nye c2d er på 2.4GHz. den nye yter ca. 4 ganger bedre i benchmarks. så da ville du gått for quad og følt deg trygg selv om det er under recommended på call of duty 4 ? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er snakk om en P4 prosessor (IV). P4 yter fryktelig mye dårligere pr MHz sammenlignet med duo og quad.Lenke Lenke til kommentar
larsgj Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Er snakk om en P4 prosessor (IV). P4 yter fryktelig mye dårligere pr MHz sammenlignet med duo og quad.Lenke Vis IV er gammelt så er det positiv ettersom requirmentsa sin cpu står det IV or equivalent ved siden av mhz, vil det si at den trenger mindre mhz fra nyere som duo og quad? eller snakker du bare om det han sa fra den gamle maskinen hans? Endret 3. desember 2007 av larsgj Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det vil si at spillet trenger mindre MHz fra duo og quad. Lenke til kommentar
larsgj Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Det vil si at spillet trenger mindre MHz fra duo og quad. ok takk for alle svar! fant nye requirments... var til demoen da men. står hvertfall at recommended er 2,4 når man har dual så da går jo Q6600 bra. Recommended Specs * CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended * RAM: 1G for XP; 2G for Vista is recommended * Harddrive: 8GB of free hard drive space * Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better Required (Minimum) Specs * CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported * RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista * Harddrive: 8GB of free hard drive space * Video card: NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800Pro or better Lenke til kommentar
nazze Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg spiller dette spillet med nydelig flyt i høy oppløsning med en Q6660 og Geforce 8800 ULTRA.. Det samme vil du kunne gjøre. Kjører by the way på 3ghz med standard kjøler.. Løp og kjøp quad. Mer fremtidsrettet og topp ytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå