olevin Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei. Jeg har tenkt å oppgradere en litt eldre maskin, og lurer litt på hva slags hovedkort jeg skal velge. Jeg ser at prisen varierer veldig, og noe forklarer jo seg selv med ekstra kortplasser osv. Men dersom jeg finner et hovedkort med de tilkoblingsmuligheter og tilbehør jeg trenger, er det da noe i veien med å velge et billig hovdkort til f.eks. 600 kroner? Er det noe annet jeg går glipp av? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noe som heter at kvalitet koster, men det er ikke alltid. Er vel slik at de dyrere HK'ene har mer utstyr, flere muligheter, bedre når det gjelder overklokking. Men billige kan duge like bra de. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Men dersom jeg finner et hovedkort med de tilkoblingsmuligheter og tilbehør jeg trenger, er det da noe i veien med å velge et billig hovdkort til f.eks. 600 kroner? Er det noe annet jeg går glipp av? Nei. Å påstå noe annet er bare tull, det finnes millioner av gode PCer som gjør jobben helt utmerket med billige hovedkort. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 sett inn en "v" i emne-tittelen din kanskje du til og med ser hvor? Lenke til kommentar
olevin Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) sett inn en "v" i emne-tittelen din kanskje du til og med ser hvor? Hehe, tror jeg skjønner hvor du mener... Vet ikke hvor jeg hadde HODET da jeg skrev innlegget mitt... :!: Ellers takk for gode svar. Det er en pc jeg ikke har tenkt å legge allverden i, så greit å vite at jeg kan slippe unna med et såpass billig hovedkort. Hadde et lite uhell med BIOSen her om dagen... Endret 3. desember 2007 av olevin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå