Gå til innhold

LG 48x cd-brenner TAKLER ikke Smartbuy (48x platene)

Drekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare til en opplysning så takler ikke spiller'n min som er en LG 48x-24x-48x  (GCE-8481B) Smartbuy 48X plater... kjørte en test og brennern min havnet tilslutt ned på 16x.. som er HELT tåpelig..  :oops:  :grumpy:  :evil:

Og JEG som har kjøpt 2x50 cd-r med smartbuy.. kan ikke akkurat si at det var et SMART KJØP!!! Noen som vet om det går ann å bytte platene på komplett. (bare litt dumt, er at jeg har åpnet pakningene på begge, fordi det skal se "fint" ut.. (ikke så smart))

Lenke til kommentar
Drekk, det var det jeg sa  :wink:

Hvorfor sa du ikke ifra før jeg kjøpte meg den drittbrenner'n og de drittplatene .. (vet jo ikke om det er noe galt med brenner'n da men) håper nå hvertfall ikke det.. Ellers SKAL jeg få byttet den!

Lenke til kommentar

Fordi du aldri spurte :p

ER strålende fornøyd med min LG 40x, et godt kjøp vil jeg si. Og dessuten er dette vanlig for de fleste brennere, at de ikke liker noname-plater. Synes at du skal ha tålmodighet, 5 min er tross alt ikke så mye (husker ennå da 4x var det raskeste man kunne få)

Kjøp kun Verbatim fra nå av :woot:

Lenke til kommentar
Fordi du aldri spurte  :p  

ER strålende fornøyd med min LG 40x, et godt kjøp vil jeg si. Og dessuten er dette vanlig for de fleste brennere, at de ikke liker noname-plater. Synes at du skal ha tålmodighet, 5 min er tross alt ikke så mye (husker ennå da 4x var det raskeste man kunne få)  

Kjøp kun Verbatim fra nå av  :woot:

Hehe.. har jo hatt litt brennere opp igjennom åran... først var det 2x (det var jo et stooort whowww :o ) så kjøpte jeg meg 4x :) når den kom.. og så 8x :smile: .. men så har jeg stoppet opp litt helt til jeg kjøpte meg 48x :D .. (føles ut som jeg henger igjen i 8x ennå :shrug: ) men men .. skal forgude verbatim neste gang jeg har tanken på CD-r plater.. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...