Drekk Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Bare til en opplysning så takler ikke spiller'n min som er en LG 48x-24x-48x (GCE-8481B) Smartbuy 48X plater... kjørte en test og brennern min havnet tilslutt ned på 16x.. som er HELT tåpelig.. :oops: Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Noe er feil....jeg har ikke noe problem med det! Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Min asus 40x takler ikke fuji film sine 40x plater,brenningen suser agåre i 12x Dette fant jeg selvsagt ut etter ha handlet 60nye fuji film cdr'er kostet dog bare 40kr for 10stk Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Min LG 24x-brenner nekter å brenne smartbuy 48x cdr i høyere hastigheter enn 4x, mens på plextor 16x og 48x funker de fint. Lenke til kommentar
Drekk Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Bare til en opplysning så takler ikke spiller'n min som er en LG 48x-24x-48x (GCE-8481B) Smartbuy 48X plater... kjørte en test og brennern min havnet tilslutt ned på 16x.. som er HELT tåpelig.. :oops: Og JEG som har kjøpt 2x50 cd-r med smartbuy.. kan ikke akkurat si at det var et SMART KJØP!!! Noen som vet om det går ann å bytte platene på komplett. (bare litt dumt, er at jeg har åpnet pakningene på begge, fordi det skal se "fint" ut.. (ikke så smart)) Lenke til kommentar
sete Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Bare til en opplysning så takler ikke spiller'n min som er en LG 48x-24x-48x (GCE-8481B) Smartbuy 48X plater... kjørte en test og brennern min havnet tilslutt ned på 16x.. som er HELT tåpelig.. :oops: Vet Lenke til kommentar
sete Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Drekk, det var det jeg sa :wink: Lenke til kommentar
Drekk Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Drekk, det var det jeg sa :wink: Hvorfor sa du ikke ifra før jeg kjøpte meg den drittbrenner'n og de drittplatene .. (vet jo ikke om det er noe galt med brenner'n da men) håper nå hvertfall ikke det.. Ellers SKAL jeg få byttet den! Lenke til kommentar
sete Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Fordi du aldri spurte ER strålende fornøyd med min LG 40x, et godt kjøp vil jeg si. Og dessuten er dette vanlig for de fleste brennere, at de ikke liker noname-plater. Synes at du skal ha tålmodighet, 5 min er tross alt ikke så mye (husker ennå da 4x var det raskeste man kunne få) Kjøp kun Verbatim fra nå av Lenke til kommentar
Drekk Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Fordi du aldri spurte ER strålende fornøyd med min LG 40x, et godt kjøp vil jeg si. Og dessuten er dette vanlig for de fleste brennere, at de ikke liker noname-plater. Synes at du skal ha tålmodighet, 5 min er tross alt ikke så mye (husker ennå da 4x var det raskeste man kunne få) Kjøp kun Verbatim fra nå av Hehe.. har jo hatt litt brennere opp igjennom åran... først var det 2x (det var jo et stooort whowww :o ) så kjøpte jeg meg 4x når den kom.. og så 8x :smile: .. men så har jeg stoppet opp litt helt til jeg kjøpte meg 48x .. (føles ut som jeg henger igjen i 8x ennå ) men men .. skal forgude verbatim neste gang jeg har tanken på CD-r plater.. Lenke til kommentar
matricus Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg hadde en Lg 32x, den tok ikke smartbuy 32x plater, jeg klagde og fikk en ny lite on 40x gratis Den fungerer kjempebra. Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Min sony dvd+- brenner takler heller ikke smart buy dvd-r cder. Får feilmelding 99% av gangene. Skal holde meg langt unna disse dvd platene i fremtiden. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Kjøpte Smartbuy 48x på spindel, og min Plextor 40x har store problemer med disse platene. Ca. hver 3. - 4. CD blir feilbrent. En kamerat har en LG 40x, og den brenner de helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå