hinduuu Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 television miniseries from RHI Entertainment and Sci Fi Pictures original films that is airing each night on the Sci Fi Channel on December 2-December 4, 2007 at 9 pm Eastern. The series is an epic re-imagining of L. Frank Baum's The Wonderful Wizard of Oz that gives the story a heavy science fiction fantasy emphasis and gives only allusionary references to most of the original story.[1] Så den i dag, steike for en morsom serie. Gleder meg til i morgen når episode 2 kommer, dere burde alle sammen ta en titt på den. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Var det den det var reklame for i forrige Stargate episode? Har tenkt å se den. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 jo, den har blitt reklamert som bare det. Er en miniserie de satser stort på ,) Episode nr2 kom i dag, men har eksamen i morgen så får ikke tid til og se den i dag. Men gleder meg jeg er hjemme igjen fra skola i morra ,) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 http://www.gateworld.net/news/2007/12/sci_...es_rating.shtml Slett ikke dårlig, da har jeg sett alle tre delene. Må si at, det var absolutt verdt tiden. Pleier som regel ikke og like sånne eventyr serier, men denna koste jeg meg med Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nettopp ferdig med episode en, og er mer enn fornøyd sålangt. Zooey Deschanel er jo fryktelig søt som alltid. Flere enn meg som synest at dette hadde vert en perfekt romjulsserie for en norsk TV-kanal? Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har sett denne serien, og uten å ha sett filmen(fra nittenognoenogfemtiellerseksti) eller lest boka, vil jeg si den er meget bra. Noen "gode venner" "skaffet" den for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå