Gå til innhold

Telefon til max 4500,-.

ferrek

Anbefalte innlegg

Jeg får tilsvarende det en Sony Ericsson T650i koster på forsikringen min imorgen. Hva vil dere råde meg til å bytte til? Jeg har lyst på en telefon som enten er skyvetelefon eller klapp. Nokia eller Sony Ericsson. Har sett på W910i, eneste minuset med den er kameraet. Om det ikke kommer opp andre kandidater ender jeg nok opp på den. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs litt hva som er viktig for deg? Hvis kameraet er viktigst så står vel valget mellom SE k850i, Samsung G-800, eller den nye kamreatelefonen til LG (husker ikke hva den heter).

Hvis musikkspiller er det viktigste så er nok w-serien til SE best.

Hvis avanserte "business-funksjoner" er det viktigste så finnes det et hav av gode telefoner der ute.

Hvis du vil ha en skikkelig allrounder så er vel evt Nokia N95 eller N81 (eller var det N83?) evt de beste valgene.

Lenke til kommentar
Det spørs litt hva som er viktig for deg? Hvis kameraet er viktigst så står vel valget mellom SE k850i, Samsung G-800, eller den nye kamreatelefonen til LG (husker ikke hva den heter).

Hvis avanserte "business-funksjoner" er det viktigste så finnes det et hav av gode telefoner der ute.

Hvis du vil ha en skikkelig allrounder så er vel evt Nokia N95 eller N81 (eller var det N83?) evt de beste valgene.

Altså, det er egentlig ikke noe jeg MÅ ha. Har hatt mye forskjellig rett og slett fordi jeg liker å bytte. K850i synes jeg blir litt for klumpete, men liker touch-tastene på den godt. Samsung G-800 har jeg vurdert seriøst, men har ikke prøvd den enda. LG har jeg ikke lyst på sånn generelt, er en sånn forhåndsdømmer jeg tror jeg. ;)

"Business-funksjoner" er nok det siste jeg trenger. Gode taster er det jeg trenger og et kult utseende. T650i er den mest årleite telefonen jeg har hatt tror jeg, men vil ikke ha samme nå igjen.

Lenke til kommentar

Altså, det er egentlig ikke noe jeg MÅ ha. Har hatt mye forskjellig rett og slett fordi jeg liker å bytte. K850i synes jeg blir litt for klumpete, men liker touch-tastene på den godt. Samsung G-800 har jeg vurdert seriøst, men har ikke prøvd den enda. LG har jeg ikke lyst på sånn generelt, er en sånn forhåndsdømmer jeg tror jeg. ;)

"Business-funksjoner" er nok det siste jeg trenger. Gode taster er det jeg trenger og et kult utseende. T650i er den mest årleite telefonen jeg har hatt tror jeg, men vil ikke ha samme nå igjen.

Jeg kikket på G 800 i helgen og er det én ting den har så er det gode taster. Størrelsemessig er den omtrent som k850

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...