kaitore Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg så en krigs film på tv2 for noen år tilbake. den handler om en jeger som er veldig god til å skyte og han blir nødt til å gå inn i krigen som snikskytter. han er god til og gjemme seg og dreper de fleste. Jeg husker spesielt det ene klippet hvor det er et hus som har blitt bomba og inne i huset er det 2 soldater. Der bomba traff har det blitt et stort hull og gangen bak veggen er sprengt så når de to soldatene skal videre må de hoppe fra den ene siden på gangen og over på den andre. jeg tror han første klarer det men da den andre skal over blir han skudt i hode av snikskytteren skikkelig bra skudd^^. Snikskytteren blir også skrevet om i aviser og blir i stor grad brukt som krigspropaganda! filmen handler antagelig om 2. verdenskrig! Jeg håper noen veit hvilken film jeg prater om. plz svar;) Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Enemy at the gates http://www.imdb.com/title/tt0215750/ Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) enemy at the gates? den som blir skutt i hodet, er en dame, sant? Endret 3. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nesten riktig....det er en mann. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 huh? da de er inne i et hus, det kommer maange bomble-fly som bomber byen. HAN sier til HUN at hun skal bli, men HUN løper fordi hun er redd for bombene. HUN blir skutt i hodet.¨ eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hovedpersonen hopper over først, men når hans kollega - som skal beskytte hovedpersonen mot en annen snikskytter - skal hoppe, så blir han skutt av han som skal prøve å drepe hovedpersonen... Endret 3. desember 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er nok Enemy at the gates ja, god film. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) aha.. den scenen ja! blander visst 2 scener jeg de var 3, han ene ble tatt av naziene, ble kledd ut som nazi å måtte krype ut for å legge en kabel eller noe.. så ble han skutt av sin egen.. så 2 igjen ja.. som Ueland sier, god film.. edit: hovedpersonen heter Vasilij, sant? Endret 3. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 edit: hovedpersonen heter Vasilij, sant? Vassili. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 En god film, selv om akkurat den scenen du snakker om, strider mot fyiskkens lover. (ikke at det gjør noe da) Lenke til kommentar
kaitore Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 ja det meste stemmer... jeg har akkurat sett den og det med hun dama stemmer. noe som ikke stemmer er at han snikskytteren står klar da de skal hoppe over og nå kompissen til hovedpersonen skal hoppe over blir han skutt i hodet først noe som redder hovedpersonen;) dette er en av de beste krigsfilmene!!! noen som veit om noen andre bra krigsfilmer? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Band of Brothers er den aller beste krigsfilmen jeg noen gang har sett. Men det beste av alt er at den varer i 12 timer! Det er egentlig en miniserie Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Spoilers ahoy! I denne tråden ser jeg. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Where Eagles Dare er en god krigs film med Clint Eastwood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå