Gå til innhold

2. verdenskrigs film

kaitore

Anbefalte innlegg

Jeg så en krigs film på tv2 for noen år tilbake. den handler om en jeger som er veldig god til å skyte og han blir nødt til å gå inn i krigen som snikskytter. han er god til og gjemme seg og dreper de fleste. Jeg husker spesielt det ene klippet hvor det er et hus som har blitt bomba og inne i huset er det 2 soldater. Der bomba traff har det blitt et stort hull og gangen bak veggen er sprengt så når de to soldatene skal videre må de hoppe fra den ene siden på gangen og over på den andre. jeg tror han første klarer det men da den andre skal over blir han skudt i hode av snikskytteren skikkelig bra skudd^^. Snikskytteren blir også skrevet om i aviser og blir i stor grad brukt som krigspropaganda!

filmen handler antagelig om 2. verdenskrig!

Jeg håper noen veit hvilken film jeg prater om. plz svar;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aha.. den scenen ja! blander visst 2 scener jeg :)

de var 3, han ene ble tatt av naziene, ble kledd ut som nazi å måtte krype ut for å legge en kabel eller noe.. så ble han skutt av sin egen..

så 2 igjen ja..

som Ueland sier, god film..

edit: hovedpersonen heter Vasilij, sant?

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

ja det meste stemmer... jeg har akkurat sett den og det med hun dama stemmer.

noe som ikke stemmer er at han snikskytteren står klar da de skal hoppe over og nå kompissen til hovedpersonen skal hoppe over blir han skutt i hodet først noe som redder hovedpersonen;)

dette er en av de beste krigsfilmene!!! noen som veit om noen andre bra krigsfilmer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...