Anterialis Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som kan hjelpe en nybegynner på QXL? Jeg har nettopp blitt medlem, og skjønner ikke så mye. Først og fremst står det at jeg har fått en melding, men jeg ser ikke noen melding :s Dette er det jeg ser under "min konto": Når jeg trykker på denne linken, kommer dette opp: Hvor er meldinga??? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 du må sikkert utvide søket standardverdien er "i dag" Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Lol der kan du se... Dette var flaut... For å skylde på noe (det er viktig), så syns jeg det er veldig dårlig lagt opp mpt. brukervennlighet... Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Lol der kan du se... Dette var flaut... For å skylde på noe (det er viktig), så syns jeg det er veldig dårlig lagt opp mpt. brukervennlighet... hehe du er ikke den første som har brendt seg på den der litt snedig egentlig at de gjemmer unna uleste meldinger. og litt upratisk med standard "i dag"... skulle da minst ha hvert to uka Endret 3. desember 2007 av thor918 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå